Gå til innhold

Anbefalte innlegg

etter hva jeg kan lese på sida der er det samme festeopplegg som på den nederste? altså at du bare kobler den rett på atx'en? uten noen ledninger?

 

hadde vært genialt, da jeg da slipper å fikse noe festeanordning for psu..

Det stemmer, og ja - det ER genialt ! :thumbup:

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry folkens, hakke møtt veggen, men forsvarets avhendingskiosk er meget trege med å få sendt meg primusen, uten den blir det lite jeg får gjort..

 

i tillegg er jeg kobla av nettet på hybelen i 8 dager grunnet for mye opp/nedlastning (faen ta 10 gig/dag grensa!)

 

i løpet av neste uke MÅ nødvendigvis primusen dukke opp, og da kommer det en update (skal da sjekke om dette virkelig går, gjør det det må jeg skaffe meg psu)

 

-Atle

Lenke til kommentar

begynner å bli en del off-topic her, men siden ikke primusen har kommet enda er det vel bedre enn total stillhet... ;)

 

går på NTNU ja, mer bestemt første året på en studieretning som heter så mye som "ingeniørvitenskap og IKT", som du kan lese mer om her..

 

stormkjøkken ja.. får eventuelt bli hvis ikke ting fungerer med primusen..

stormkjøkkenet har jo ihvertfall masse luftehull og greier.. kunne blitt kult det..

 

ser for meg en hel serie her:

primus-pc

stormkjøkken-pc

multifuel-pc

og den mest geniale av alle:

peis-pc :D :D

Lenke til kommentar

JIPPI! i dag fikk jeg i det minste REGNINGA for primusen (300 kr + 150 kr i frakt), så da blir den batalt i mårra, og forhåpentligvis sendt samme dag, så tar posten et par dager og dere kan selv regne på når jeg kan regne med å plukke opp primusen på et postkontor nær meg.

 

når det er gjort skal jeg mekke istand en liten dokumentar om testfitting etcetc.. så må jeg evt bestille psu og begynne å tenke igjennom hva jeg har satt i gang ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hva som har skjedd..

 

tingen er som dere kanskje har fått med dere at jeg bestillte en brukt pc fra forsvarets avhendingsprosjekt sin webshop

 

men så er saken det at forsvaret er en statlig intitusjon, og i staten tar ting tid..

 

derfor har jeg enda ikke fått tilsendt noen primus, og har ergo ikke fått begynnt på prosjektet enda..

 

når primusen tilslutt ankommer vil jeg mekke en update, men vil nok ikke begynne noe seriøst arbeid med prosjektet før ihvertfall etter 6 desemer, da jeg frem til det må prioritere litt matteeksamenslesning..

 

men jeg har på ingen måte gitt opp!

 

-Atle

 

(har også i mellomtiden vært inne på Dr Spawns eminente myHTPC guide og prøvd å sette opp myHTPC på boksen, men tror jeg burde få strippa win2k mer, evt få tak i winxp lite eller.no.. ting går fryktelig treigt.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...