Gå til innhold

NWN på nett; hint om server o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på hva du er ute etter når du skal spille NwN online. En del mods, som f.eks Lord of the rings mode og Layonara mode er slik at du ikke kan ta med spillere, bare opprette egen.

 

Level 12 rouge er bra det ja, men skal like å se den kaksen din opp mot min level 40 warrior (20 20, dvs 20 warrior 20 epice class).

Lenke til kommentar

velle... er vel egentlig bare ute etter å spille NWN mot andre folk... å da fortrinnsvis

 

ikke i vanlig story mode.. har gjort d litt mye.. så jeg har litt lyst å prøve ut kanskje noen custom campaigns e.l.. evnt. å finne en server der man på en litt morsom måte kan videreutvikle karakteren sin. i handhål til disse "preferansene# trenge litt hjelp til å filtrere ut noen bra servere.

 

er heller ikke avhengig av å bruke dan char jeg allerede har...

Endret av grungewhore
Lenke til kommentar

www.avlis.org

 

Denne servern er omtalt av nwn teamet selv og er vanvittig bra. Du må søke deg inn på servern (må være over 16 år), være glad i rp (roleplaying) og være en smule seriøiøs kar. Du MÅ lage ny char på servern, så det ikke kan forekomme noe juks. Den blir lagra i server vault. Er oppe 24/7. Regn med å bruke godt over et år på å bli lv40. High level equipment er også svært vanskelig å få tak i, siden dette regnes som en low magic world. Ting får du av DMs som lager quests til deg eller større events flere kan være med på. Det er ALLTID 2 eller flere DMs på som lager quests og events HELE tiden. Veldig dedikerte folk som driver med dette. Har vært i utvikling i mange, mange år.

 

Avlis er også med i CoPap (copap.org) så du får tilgang til mange flere servere som er koblet til hverandre.

 

Selv spiller jeg en level 23 Dwarf Cleric som har pågått i 3 år nå (har ikke spilt hele tiden da). Vanvittig bra community osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...