Gå til innhold

Hakker GTA hos deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske at Vice city hakket mindre....hmm. Dritgøy uansett da. Men litt kjipt.

har det virkelig noe å si hvilken modell av ps2 man har??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke hakket en dritt hos meg, og jeg har spilt i 22 timer nå. Jeg har en PS2 fra 2001

Meeget rart. må si det er uslelig framerate av og til, selv om det ikke er så mye som skjer på skjermen....

Skrevet
har det virkelig noe å si hvilken modell av ps2 man har??

Tvilsomt. Har vel ikke skjedd noen kraftendringer fra eldre versoner igjennom tiden?

ok, konge. bare lurte. Får venne meg til det og innbille meg at alt er ok :D hehe. digger spillet.

Skrevet (endret)

joa, har skjedd litt. Tror de som har den "nye" versionen av PS2, får litte bitte granne "bedre" grafikk, var no sånt jeg hørte! Men fy søren, jeg har spilt gta siden kl 13 idag! er heelt matt!

Edit: nå som jeg tenker meg om, så var det kanskje ikke grafikken som ble bedre, men at den leste diskene bedre. :hmm:

Endret av bassmania
Skrevet

Når jeg ser på de video snuttene i GTA San Andreas så lagget filmene enkelte ganger men konge spill for det. Er enig med deg bassmania at loadingen gikk veldig fort i GTA San Andreas enn i Vice City! :D

Skrevet

Det hakker med meg, merker det ofte på filmklippene... Min mening er at GTA:SA er altfor krevende for Ps2... Men f... driter i det!! Spillet er helt sjef!

Skrevet

Hakker ikke til vanlig nei. Men når det er veldig mye som skjer på skjermen, så går det litt seint. Men dette skjer så sjelden at det ikke blir noe irritasjonsmoment.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Merker at det hakker bittelitt hvis det skjer veldig mye på en gang, men ikke så mye at det har noe å si.

Skrevet

min hakker som F***, men det er fordi den nesten ikke klarer å lese disken engang. ps2 er 3 år gammel og skikkelig ødelagt, skal jeg få en brukbar spill opplevelse så må jeg kjøpe ny...må jo nesten det nå som GT4 også kommer men...går for psTWO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...