Gå til innhold

Ødelagt Koss PortaPro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Veit ikke om noen slike butikker. det nærmeste er El-Kjøp men tror du de fikser det når jeg kjøpte det på Komplett?

Ja, det spiller ingen rolle hvor du har kjøpt hodetelefonene. Du skal heller ikke trenge kvittering.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Veit ikke om noen slike butikker. det nærmeste er El-Kjøp men tror du de fikser det når jeg kjøpte det på Komplett?

Ja, det spiller ingen rolle hvor du har kjøpt hodetelefonene. Du skal heller ikke trenge kvittering.

tviler på at det er slik. Tror ikke elkjøp uten videre tar imot hodetelefoner de ikke har solgt. For den saks skyld, kan ikke huske om elkjøp en gang har koss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
tviler på at det er slik. Tror ikke elkjøp uten videre tar imot hodetelefoner de ikke har solgt. For den saks skyld, kan ikke huske om elkjøp en gang har koss

Hvis de forhandler Koss (PortaPro), skal de ta imot. Når jeg skulle fikse mine, gikk det helt fint å bytte de på et annet sted enn der dem ble kjøpt.

Lenke til kommentar

Her var det mange tvilsomme påstander.

Alle reklamasjoner og garantikrav skal i utgangspunktet rettes mot selger (der du har kjøpt varen). Hvem går f. eks. til Expert for garantireparasjon på TV-en som ble kjøpt på Elkjøp????

Tidligere var det noen forhandlere som ytet en service med å hjelpe "andre butikkers" Koss-kunder. Dette er hverken importør eller flertallet av butikker interessert i lenger bl.a. p.g.a. parallellimport. Den offisielle norske importøren vil ikke dekke garanti på varer som de ikke selv har importert og solgt videre.

Lenke til kommentar
Her var det mange tvilsomme påstander.

Alle reklamasjoner og garantikrav skal i utgangspunktet rettes mot selger (der du har kjøpt varen).

Akkurat ja.. :(

Hvordan blir det da i mitt tilfelle, da selger er konkurs?

Jeg husker ikke navnet på verkstedet som reparer for Koss, men du kan jo prøve å ta kontakt med importør:

Tura Scandinavia

Postboks 150 Oppsal

0621 Oslo

Tlf 22 62 74 90

[email protected]

Lenke til kommentar
Koss gir livstidsgaranti :)

 

 

Og du skal ikke trenge kvittering nei.

Jo du trenger kvittering hvis butikkene følger vanlige rutiner.

- Det er ikke garanti på tyvgods.....

- Importør vil ikke dekke garanti på parallellimport.

- Det er stor mulighet for at butikken du oppsøker sier at de kun håndterer det de selv har solgt, og da er det veldig greit å kunne dokumentere hvor de er kjøpt.

Lenke til kommentar
tviler på at det er slik. Tror ikke elkjøp uten videre tar imot hodetelefoner de ikke har solgt. For den saks skyld, kan ikke huske om elkjøp en gang har koss

Hvis de forhandler Koss (PortaPro), skal de ta imot. Når jeg skulle fikse mine, gikk det helt fint å bytte de på et annet sted enn der dem ble kjøpt.

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men du tar feil. Bare "sertifiserte" Koss forhandlere får ta inn Koss'ene til rep. Så det er mange sjapper som ikke tar dem inn selv om de selger dem.

 

 

Hifiklubben tar dem iallefall inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...