Gå til innhold

Hva/hvordan er maphack ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til diablo2 ikke sant?? er et prog som viser hele kartet så du slepper å utforske.. er vel kanskje litt juks men på en annen side så er det utrolig effektivt..

Skrevet (endret)

Det ligger vel i ordet at det er juks.

Juks som ikkje er effektivt kan vel knapt kalles juks?

Endret av zeph
Skrevet (endret)
Kossn funker det, er det egentlig juks.

Eg har det ikke, men ein på jobb som poppler om det for dagen

Hva med å være litt specific? Finnes nemlig en spillverden utenom CS med mods.

f.eks Diablo 2...

når jeg så denne topicen, tengte jeg at den må har vært postet av en tolvåring, men...

:roll:

Edit: angående CS, så var det vel Wallhack jeg tengte på, men uansett

Endret av Deuz
Skrevet

Oki, maphack er vel egentlig juks men du sparer deg for veldig masse bry, og det er ikke til skade for noen av de du spiller med så det er vel mer eller mindre harmløst..

Skrevet
' date='29/10/2004 : 17:34'] Oki, maphack er vel egentlig juks men du sparer deg for veldig masse bry, og det er ikke til skade for noen av de du spiller med så det er vel mer eller mindre harmløst..

Tja si det. selv skulle jeg ønske maphack ikke fantes, men bruker det selv.

pga alle andre bruker det, og de får da fordel i dueller ettersom man da vet eksakt hvor hostile befinner seg ;)

Skrevet

1 Er det noen andre spill som har maphack da?

2 Nå blei eg frista eg og... Kor kan i finne d? JA EG VEIT !!!! GOOGLE BLA BLA BLA BLA... :dontgetit: Finner bare dritt som ikke funker og anna dritt som har spyware å greier

Skrevet

du får ikke maphack uten trojan med mindre du vil betale (søk etter mousepad maphack på google)

Er i grunn harmløst når ALLE andre bruker det.. og nei, du ser ikke items, ikke før de har droppa vertfall så jeg vet.. har ikke spilt diablo2 på lenge

Skrevet

så vidt jeg vet er det bare mousepad som har laget en fungerende maphack til diablo2.. Er bare til å blocke trojanen med en personlig firewall da men

Skrevet

Aimbot i cs er ikke effektivt, er det mindre juks pga det? :roll:

Aimbot er definitivt effektivt. Alt som gir deg en fordel fremfor andre spillere er å regne som juks, uansett i hvor stor grad.

Skrevet

Programmer som maphack er ulovlig. Grunnen til det er at programmene modifiserer spillet og gir deg fordeler som du ikke skal ha. Dersom du blir tatt i å bruke slike programmer, risikerer du at produsenten deaktiverer kontoen og lisensnøkkelen din. Kort sagt, hold deg unna.

Skrevet (endret)

sier de ja.. ossn kan de finne det ut når alt skjer på klientsiden...

edit: snakker om maphack, ikke noe anna form for jux til f.eks cs o.l. det er fyyy for det går negativt utover de andre som spiller - mener jeg da :)

Endret av [Shinobi]
Skrevet (endret)

Aimbot i cs er ikke effektivt, er det mindre juks pga det? :roll:

Aimbot er definitivt effektivt. Alt som gir deg en fordel fremfor andre spillere er å regne som juks, uansett i hvor stor grad.

la oss si i CS..

et 7.1 surround anlegg er juks viss resten spiller med fylkesbaatane headset?

en mx510/intelli et eller annet + en skikkelig musematte mot en mikke mus nille musematte + en microsoft 2 knappers hjulmus.. gir jo en ganske bra fordel for den som har den optiske musa..

eller en skikkelig cfg.. har jo opplevt at folk sier at speakbinds (dvs, feks f5 = say_team enemy at my position) er juks for det sparer deg for å skrive og noobs kan ikke skrive binds så da blir det en unaturlig fordel..

Helt ærlig så syns jeg det høres ganske teit ut..

Endret av [Shinobi]
Skrevet

latterlig at du kan sammenligne på slike måter.

selvfølgelig er det Cheat om du kan se hele kartet når du ikke skal det.

det er definitivt effektivt, umulig å motsi det.

dette er noe langt mer enn konfigurasjoner av noe som _kan_ lovlig konfigureres, og er laget for det (ellers hadde det vært kryptert, smarten)

dette er et tilleggsprogram som lar deg se noe du ikke skal se, og dette gir deg en enorm fordel. like ille som wallhack i CS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...