highlander Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Sjekk bildet, sier seg vel selv.. har hatt problemet før men husker ikke hvordan jeg ble kvitt det.
entonic Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 har du lasta ned en ny config eller har du tweaket fps?? Har ikke prøvd det selv men noen av de komandoene skulle vist gi en litt rar grafikk
highlander Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 har du lasta ned en ny config eller har du tweaket fps??Har ikke prøvd det selv men noen av de komandoene skulle vist gi en litt rar grafikk Jeg laster ikke ned configs, jeg lager mine egne. Og configene mine er ganske default. Utenom noen få binds.
Lungemannen Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Har du klokka skjermkortet? Det minner om artifacts.
danilovic Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Legg inn CS på nytt og/eller skjermdrivere.
brillan Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg får også slike ting når jeg er i mørke rom. Får det bare når jeg bruker powerstrip :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå