Gå til innhold

Medal Of Honor Pacific Assult!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MOH:AA møkkaspill? MOH:AA er det beste krigsspillet jeg har spilt noensinne, og kommer nok til å forbli slik. Lenge. Ante ikke det gikk an å bli så avhengig av noe. (røyker ikke :innocent: )

Ellers kan jeg tilføye at jeg ble skuffet over Pacific Assault, irriterer meg at alle krigsspill skal bevege seg mer og mer mot Battlefield-serien. Ville myyye heller hatt en ny, forbedret versjon av Allied Assault.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig med Biffern. Vet riktignok ikke hvilke begrunnelser han har for uttalelsen, men makan så oppskrytt MOHAA er. Jeg har spillt det på multiplayer, og det er underholdende nok det, men jeg vil heller konsentrere meg om hvor patetisk singelplayerdelen er.

Landgangen på Omaha Beach skal liksom være så rått, brutalt og virkelig. Men hva er det som skjer? Stemningsløst, skriptet og uengasjerende. Jeg tviler på at ett av de mest omtalte slagene i historien, var så lite livlig. De fleste av brettene er ett sololøp gjennom europeiske byer og tyske baser, hvor "lineært" er stikkordet. Den kunstige intelligensen er latterlig og krigsfølelsen er helt fraværende. Og det er nettopp denne følelsen de aller fleste WW2 krigsspill mangler. Det overscriptede CoD er det eneste spillet som har gitt meg en ide om at jeg befinner meg i en krig. Det eneste brettet jeg med hånden på hjertet kan si var underholdende, var det åpningsekvensen. Tenk at ett spill kan falle så fort i gradene...

Grunnen til at jeg nevner MOHAA i denne tråden, er at jeg håper Pacific Assault blir mer enn en grafisk oppgradering. Gi meg krigsfølelsen! Gi meg lagkamerater og store slag! Gi meg kunstig intelligens som kan utfordre meg til siste slutt! Og fortsett med det underholdende multiplayeren...

Endret av Campari
Skrevet

Siden dette etter hvert har blitt en "hva er bra av ww2-fps-spill", får jeg vel hive meg på bølgen. Jeg syns MOHAA var helt ok i singleplayer når det kom ut, det var verken noe overveldende bra, samtidig som det ikke akkurat skuffet. Men etter CoD kom ut, ble brått kravene en del høyere.

Og skal man sammenligne singleplayer i MOH mot CoD er det ingen tvil; CoD er overlegent. CoD ble også etterhvert bygget på med United Offensive-pakken, og denne var, etter min mening, om mulig enda bedre enn originalspillet. Dette spillet er noe alle singleplayerspill bør strekke seg etter, en utrolig følelse av å være med i noe viktig.

..Og til saken; MOH:PA. Det har fått elendige kritikker der jeg har lest. Kjenner også flere som har testet det, og samtlige ble skuffet. Særdeles merkbart var det at musen lagget og hang etter bevegelsene i spillet, noe som gir en dårlig følelse fra start av. Dessuten var spillet gjennomscriptet på alt, og MEGET lineært. Mye synsing fra min side, men det er da uansett min mening.

Skrevet

har spillt SP demoen av PA noen ganger, og sliter veldig med ytelsen. slv når jeg kjører 800X600 og low på det meste, møter jeg lag..

syns det er litt rart. med det HW jeg har.

Skrevet
har spillt SP demoen av PA noen ganger, og sliter veldig med ytelsen. slv når jeg kjører 800X600 og low på det meste, møter jeg lag..

syns det er litt rart. med det HW jeg har.

Jeg har omtrent samme hw som deg, men kan kjøre spillet i 1024x768 med alt på high.

Skrevet
Får bare 999 i ping på alle serverene når jeg joiner de. Står vanlig i listen over servere, men ikke når jeg kommer inn. Veldig rart. Har en 100mbit internettforbindelse.

HYYL! :scared: *dåne*

Skrevet
en venn av meg har fullversjonen. drit bra grafikk og alt++++ :thumbup:

Dritbra grafikk er en ting, men alt?? Seriøst, har det alt?

Er det ikke greit at man begrunner hva alt er, så kan vi som ikke har spilt få en liten anelse av hvordan spillet faktisk er....

• 3 uker senere...
Skrevet

Ah! Skaffa meg MoH:PA i går! :)

Så langt jeg har kommet er det sinnsykt rått.

Demo-brettet var bare kjipt, men selve spillet er skikkelig bra.

Akkurat nå er jeg på brettet like etter å ha sprengt en "bomb proof bunker" for så å kjempe vekk de hordene som løper opp på oss etterpå, med vakker kor-musikk i bakgrunnen! :love:

Etter jeg har gått igjennom spillet må jeg vel hive meg på MP.

Hvilke servere spiller folka her på da?

Er MP kult? Hva med Invasjons modusen?

Skrevet

Så det er faktisk bra? Etter skuffelser som Rising Sun og Allied Assault har jeg mistet tiltroen helt til Medal of Honor serien. Men hvis Pacific Assualt er stilig, er jeg kjempefornøyd!

Skrevet (endret)
Så det er faktisk bra? Etter skuffelser som Rising Sun og Allied Assault har jeg mistet tiltroen helt til Medal of Honor serien. Men hvis Pacific Assualt er stilig, er jeg kjempefornøyd!

jeg har ikke peiling på hva du vil ha av Pacific Assault, ettersom du syntes at Allied Assault, et av tidenes råeste krigsspill, suger.

Men jeg tror nok ikke du vil like Pacific Assault, nei.

EDIT: Vel, hva er det du synes som gjør Allied Assault så dårlig?

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...