Wooho Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Noen som har prøvd demoen, fikk en demo med oktobers utgave av Norske PC Gaming World! Grafikken er jo helt syke i forhold til andre Medal Of Honor spill men må si at spillet krvde sitt av PC`en da! På 1284x1024 hakket det enkelte ganger på mitt 9800XT! ellers ligger resten av PC-spec nedenfor da! Nei nei kan ikke vente på mit Asus X800XT jeg og spillet selvfølgelig da!
Potetfar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ja? Og hva var det vi skulle diskutere her da? Men jeg gleder meg sykt til spillet hvis det var det du lurte på... Edit: Det er ikke så veldig rart at det hakker, hvis du kjører med alt på max og 1280*1024. Skal du dra MoH:PA med de instillingene, trenger du en helt rå PC. Du kjører ikke spillet med alt max på det som er anbefalt av EA. Ta CS, mange drar ikke det med 100 fps, selv om kravene sier at det holder med 400MHz. Endret 29. oktober 2004 av Potetfar
Scortech Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kjører Medal of Honor PA med X800pro. Det er konge det..fantastisk grafikk. bra intens opplevelse.
Wooho Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Edit: Det er ikke så veldig rart at det hakker, hvis du kjører med alt på max og 1280*1024. Skal du dra MoH:PA med de instillingene, trenger du en helt rå PC. Du kjører ikke spillet med alt max på det som er anbefalt av EA. Ta CS, mange drar ikke det med 100 fps, selv om kravene sier at det holder med 400MHz. Seriøst gutt, her snakker jeg ikke om å få 100 FPS i Medal Of Honor Paciffic Assult men en grei laggfri spilleopplevelse. Kan konstantere at DOOM III kjører knirkefritt på min maskin uten å få 100 FPS noe som ikke går heller an på DOOM III. Alt fra og med 60 FPS er meget spillbart!
M@R7!N Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hakker like mye med mitt x800xt som det gjorde med mitt gamle 9800pro.. Ikke gled deg for tidlig, sikker bare en bug though Endret 29. oktober 2004 av M@R7!N
Biffer'n Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått...
TCi Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Får bare 999 i ping på alle serverene når jeg joiner de. Står vanlig i listen over servere, men ikke når jeg kommer inn. Veldig rart. Har en 100mbit internettforbindelse.
Wooho Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått... Jeg kan love deg at du ikke vil blis skuffet over dette spillet! Prøv demoen selv da vel!
Mala Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått... Jeg kan love deg at du ikke vil blis skuffet over dette spillet! Prøv demoen selv da vel! Singe plyer demoen var skikkelig dårlig etter min mening, altfor kort! men ser fram til spillet da HAr ikkje tetsen MP demoen enda!
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått... syns du MOH:AA var et møkkaspill ? jeg har spilt det til døde på lan.. det råkker i mp!!
Kurt P Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått... Hehe.. me 2.. Var no artig med de eldre utgavene av MOH.. Du har prøvd call of duty + expanison. Et av de aller beste fps spillene som tar utgangspunkt i 2 verdenskrig. Grafikke ner fin, samtidig som det har et knall gameplay! Til det med FPS, Trådstarter : Et 9800 XT er ikke noe kjempekort, og du kan ikke forvente at det skal spille hakkefritt/høy fps på en oppløsning som 1280 * 1024.(på nye spill) Og hva som kan anses som høy fps er vel en smaksak. Jeg synes alt over 40 fps virker glatt. Og når fpsn går under 35-30 synes jeg det er irriterende. Med mitt system så lå fpsn på 30-35 med 1600*1200 very high @ FarCry (Uten AA og AF seff)
_Issue_ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) synes singelplayer demon av MOH Pacific Assault var helt rå Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har spillt den om og om igjenn! Men multiplayer var enn da råere! Endret 1. november 2004 av _Issue_
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Noen som har prøvd demoen, fikk en demo med oktobers utgave av Norske PC Gaming World! Grafikken er jo helt syke i forhold til andre Medal Of Honor spill men må si at spillet krvde sitt av PC`en da! På 1284x1024 hakket det enkelte ganger på mitt 9800XT! ellers ligger resten av PC-spec nedenfor da! Nei nei kan ikke vente på mit Asus X800XT jeg og spillet selvfølgelig da! Über skryte-tråd? "Åå! Jeg har ditt jeg har datt!" "Her går det glatt!" "Det gjør det ikke til deg!" "Ædda bædda!"
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg vet ikke helt hva du mener her... MoH:AA var spillet som startet ww2-spill manien, og mest pga dette spillet, kom det en flom av andre ww2 spill, for å konkurrere om tronen! At MoH:AA er et møkkaspill er bare noe stort tull! At du ikke liker det, må få være din mening, for alle har jo sin smak. Likevel kan du ikke si at spillet ER dårlig! Si heller "min mening er at det ikke er noe artig/bra" eller noe lignende...
Keylar Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått... Møkka spill som MOHAA ????
Algron Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Medal of Honor trenger seg ett løft etter møkkaspill som Rising Sun og MOHAA. Jeg håper virkelig Pacific Assault kan bli det intense og underholdende 2 Verdenskrigspillet vi alltid har ventet på, men aldri fått... syns du MOH:AA var et møkkaspill ? jeg har spilt det til døde på lan.. det råkker i mp!! Enig, Spiller det mye fortsatt jeg!
Kurt P Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Okay.. nå er det en ting jeg sitter å lurer på veldig etter å prøvd MP demoen... Som deafult sto grafikkene på medium og 1024 * 768 på pcn min.. Og dette er for lavt tenkte jeg, så satte opp til very high og high, og da fikk jeg beskjed om at dette ikke kom til å funke ordentlig.. Okay, greit nok.. Dette er et krevende spill tenkte jeg da. Men når jeg kom inn i spillet, ble jeg skremt over den dårlige grafikken.. Jeg synes den var veldig lite imponerende til å kreve så mye av pcn. andre som mener det samme?
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Okay.. nå er det en ting jeg sitter å lurer på veldig etter å prøvd MP demoen... Som deafult sto grafikkene på medium og 1024 * 768 på pcn min.. Og dette er for lavt tenkte jeg, så satte opp til very high og high, og da fikk jeg beskjed om at dette ikke kom til å funke ordentlig.. Okay, greit nok.. Dette er et krevende spill tenkte jeg da. Men når jeg kom inn i spillet, ble jeg skremt over den dårlige grafikken.. Jeg synes den var veldig lite imponerende til å kreve så mye av pcn. andre som mener det samme? Meg!
Bloody Mess Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Da var også dette spillet utgitt (ulovlig that is): Medal of Honor: Pacific Assault © EA Games *Directors Edition* *DVD*
Hr. Jenssen Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) For de som virkelig har lyst på dette spillet, finner du en omtale fra Gamespot her: http://www.gamespot.com/pc/action/medalofh...tml?tag=nl.e579 EDIT: Om du scroller ned på siden kan du se en video omtale Endret 10. november 2004 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå