Gå til innhold

[GTA]san andreas i butikkene


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Ingen som har fått det i posten fra Gamesmix i dag a?

Håpet på at jeg kanskje fikk det i dag, men neeei da. :roll:

Kommer ganske sikkert i posten i morgen. Gamesmix er til å stole på når det gjelder releasedatoer. Bestillte også Vice City på gamesmix, og fikk spillet akkurat på dagen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ble litt skuffet nå! Hadde også håpet at spillet skulle komme i dag! Hadde vært så digg.. Komme hjem i kveld, sjekke posthylla mi. Ta frem en pakke. *åpne* DET ER GTA: SA!! :wow: Sette seg ned foran tv'n, få noen folk over. *putte i skiva* - LOADING -

 

Å fy faen.. Det hadde vært så jævla digg. hehe. :blink:

Lenke til kommentar
:dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

 

 

Se bilde

*Stort bilde i post fjernet av moderator*

 

det ser rått ut så langt

 

ps: fant det på spiderman i stavanger sentrum, 599,-

Er det bare meg som synes det ser fake ut? :hmm:

ja!!!

 

Jeg sitter også med SA her.. :D

Spaceworld selger det. 599,-

En kompis av meg var på Spaceworld for 1 time siden, dem hadde fått inn og dem lå ved inngangen, men dem nektet å selge før imorra :thumbdown:

Lenke til kommentar

nei det er ikke fake...

 

veldig bra første inntrykk

når du står lenge på en plass begynner CJ å se på horer :!:

ellers, STORT, tog, sykkler

det beste for meg er vel landskap, det var det jeg savnet på vice city etter jeg hadde spilt gta3, fjell og bakker

 

 

mr. fotball

 

det stod vel en 10-15 stk i hylla, tenker de bare fyller på etterhvert

Lenke til kommentar

Jeg får en snodig følelse inni meg når jeg ser på det bildet...Det er liksom vanskelig å tro at det er like før det kommer i postkassa mi. Jeg som har venta mer på dette spillet en noe annet.....

 

Its coming, its coming! Its olmost here!!! :D

 

Håper gamesmix har sendt det så jeg får det i morgen

Lenke til kommentar
woohoo. sitter her med 39.5 i feber, men lurer på om jeg må ta en tur til byn da, unasett!!!!  :) hadde de mange eksemplarer? hørte no prat om at de ikke hadde klart å produsere nok eksemplarer!

Jeg sitter også inne med feber :cry:

Men jeg har spillet da :D Har tatt noen få missions bare, greier såvidt å holde meg våken pågrunn av den stygge dritt sykdommen :thumbdown:

 

Jeg ringte til spiderman i stavanger å sa at jeg hadde hørt rykter om at de hadde lagt ut GTA:SA for salg. Da ble han jeg snakket me litt oppskaket og mumlet noe om at en annen hadde solgt det og bla bla, men at de ikke solgte det før i morgen.

Det er fordi de nekter å selge spillet til folk som ikke har forhåndsbestillt det :p

De ringte meg på skolen i 1 tiden å sa at de hadde fått det inn, men så har jeg desverre fått feber pågrunn av den teite kulden :(

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...