Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil med vg.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud syt over det? Er hele dette forumet mot Bush og eller? Sikkert mange som ikke har peiling i det hele tatt!!!!! Er så latterlig å si "LOL hva driver USA" osv da.

 

Hva skal vi på den siden uansett? Info om det Amerikanske valget om man er interessert kan man finne andre steder... det er da for faen ikke noe galt i at vi ikke kommer inn der om dem ikke vil det. Som regel kommer det vel ikke noe særlig konstruktiv kritikk fra folk utenfor USA. Blir så irritert! :realmad:

 

Tydeligvis mange som tror det er "kult" å være anti-bush bare fordi Michael Moore er det. Vel, det er det IKKE, må bare le igjen..

Endret av Omnikron
Lenke til kommentar
De har sperret for utlendinger. Det sier vel litt om både Bush og hans utenrikspolitikk...

 

 

Men uansett det er mulig å få tilgang på flere måter.

-Bruke en proxy

 

-Bruke https url'en: https://georgewbush.com/

 

-DNS viser at de benytter seg av Akamai, så man kan bruke en "origin side":

http://origin.georgewbush.com/

 

 

Likevel, skuffende at en presidentkandidat i USA har sunket så dypt.

Hvordan tenkte du ut de alternative måtene å komme deg inn på siden? Visste bare om å bruke en amerikansk proxy.

 

Er bare nyskjerrig :innocent:

Lenke til kommentar
herregud syt over det? Er hele dette forumet mot Bush og eller? Sikkert mange som ikke har peiling i det hele tatt!!!!! Er så latterlig å si "LOL hva driver USA" osv da.

 

Hva skal vi på den siden uansett? Info om det Amerikanske valget om man er interessert kan man finne andre steder... det er da for faen ikke noe galt i at vi ikke kommer inn der om dem ikke vil det. Som regel kommer det vel ikke noe særlig konstruktiv kritikk fra folk utenfor USA. Blir så irritert! :realmad:

 

Tydeligvis mange som tror det er "kult" å være anti-bush bare fordi Michael Moore er det. Vel, det er det IKKE, må bare le igjen..

Hehe, hissig eller? Du må vel se at det er ufattelig toskete av bush-kampanjen å ikke slippe inn europeere, er ikke akkurat som Bush sin politikk ikke påvirker oss. Og hvorfor skal man gjøre det uansett? Er de redde for at folk med litt i toppen skal se den toskete politikken de fører?

 

AtW

Lenke til kommentar
herregud syt over det? Er hele dette forumet mot Bush og eller? Sikkert mange som ikke har peiling i det hele tatt!!!!! Er så latterlig å si "LOL hva driver USA" osv da.

 

Hva skal vi på den siden uansett? Info om det Amerikanske valget om man er interessert kan man finne andre steder... det er da for faen ikke noe galt i at vi ikke kommer inn der om dem ikke vil det. Som regel kommer det vel ikke noe særlig konstruktiv kritikk fra folk utenfor USA. Blir så irritert!  :realmad:

 

Tydeligvis mange som tror det er "kult" å være anti-bush bare fordi Michael Moore er det. Vel, det er det IKKE, må bare le igjen..

Hehe, hissig eller? Du må vel se at det er ufattelig toskete av bush-kampanjen å ikke slippe inn europeere, er ikke akkurat som Bush sin politikk ikke påvirker oss. Og hvorfor skal man gjøre det uansett? Er de redde for at folk med litt i toppen skal se den toskete politikken de fører?

 

AtW

ja slikt irriterer meg grenseløst :yes:

 

Folk som uten å tenke benytter enhver mulighet til å slenge dritt om USA og Bush må jeg ærlig inrømme at jeg ikke har mye til overs for.... jeg vil ikke virke som en av propaganda sjefene til Bush, for å være ærlig så får innbyggerne i USA styre dette selv. Blir jo spennende å se på valget om en uke.

 

Vi må huske på at uten en stormakt som USA kunne verdensbildet ha sett ganske forskjellig ut i dag. Er ikke bare "dritt" som skjer der borte.

Lenke til kommentar

Er ikke helt overrasket av dette, men forklaringen kan være en helt annen bortsett fra Bush sin politikk;

georgewbush.com har blitt ofte angrepet av DDoS (Distributed Denial of Service) og dette har kanskje ført til at de er tvunget å stenge for det meste av verden for i det minste å få budskapet frem i USA med en server fortsatt inntakt...

 

Folk som uten å tenke benytter enhver mulighet til å slenge dritt om USA og Bush

Ja, du vet selvsagt hva folk tenker i denne tråden... Dette passer i OffTopic forumet takk.

Uff, tidlig morgen det her.

Lenke til kommentar
herregud syt over det? Er hele dette forumet mot Bush og eller? Sikkert mange som ikke har peiling i det hele tatt!!!!! Er så latterlig å si "LOL hva driver USA" osv da.

 

Hva skal vi på den siden uansett? Info om det Amerikanske valget om man er interessert kan man finne andre steder... det er da for faen ikke noe galt i at vi ikke kommer inn der om dem ikke vil det. Som regel kommer det vel ikke noe særlig konstruktiv kritikk fra folk utenfor USA. Blir så irritert!  :realmad:

 

Tydeligvis mange som tror det er "kult" å være anti-bush bare fordi Michael Moore er det. Vel, det er det IKKE, må bare le igjen..

Hehe, hissig eller? Du må vel se at det er ufattelig toskete av bush-kampanjen å ikke slippe inn europeere, er ikke akkurat som Bush sin politikk ikke påvirker oss. Og hvorfor skal man gjøre det uansett? Er de redde for at folk med litt i toppen skal se den toskete politikken de fører?

 

AtW

ja slikt irriterer meg grenseløst :yes:

 

Folk som uten å tenke benytter enhver mulighet til å slenge dritt om USA og Bush må jeg ærlig inrømme at jeg ikke har mye til overs for.... jeg vil ikke virke som en av propaganda sjefene til Bush, for å være ærlig så får innbyggerne i USA styre dette selv. Blir jo spennende å se på valget om en uke.

 

Vi må huske på at uten en stormakt som USA kunne verdensbildet ha sett ganske forskjellig ut i dag. Er ikke bare "dritt" som skjer der borte.

1. Bush sine holdninger er i høyeste grad relevant for Europa.

 

2. Det finnes mange som er stemmeberettiget i presidentvlaget som ikke bor i USA.

 

3. Du mener at antallet land i sydamerika som har hatt diktaturstyret hadde vært dramatisk mindre, eller tenkte du på noe annet?

 

AtW

Lenke til kommentar
herregud syt over det? Er hele dette forumet mot Bush og eller? Sikkert mange som ikke har peiling i det hele tatt!!!!! Er så latterlig å si "LOL hva driver USA" osv da.

 

Hva skal vi på den siden uansett? Info om det Amerikanske valget om man er interessert kan man finne andre steder... det er da for faen ikke noe galt i at vi ikke kommer inn der om dem ikke vil det. Som regel kommer det vel ikke noe særlig konstruktiv kritikk fra folk utenfor USA. Blir så irritert!  :realmad:

 

Tydeligvis mange som tror det er "kult" å være anti-bush bare fordi Michael Moore er det. Vel, det er det IKKE, må bare le igjen..

Hehe, hissig eller? Du må vel se at det er ufattelig toskete av bush-kampanjen å ikke slippe inn europeere, er ikke akkurat som Bush sin politikk ikke påvirker oss. Og hvorfor skal man gjøre det uansett? Er de redde for at folk med litt i toppen skal se den toskete politikken de fører?

 

AtW

ja slikt irriterer meg grenseløst :yes:

 

Folk som uten å tenke benytter enhver mulighet til å slenge dritt om USA og Bush må jeg ærlig inrømme at jeg ikke har mye til overs for.... jeg vil ikke virke som en av propaganda sjefene til Bush, for å være ærlig så får innbyggerne i USA styre dette selv. Blir jo spennende å se på valget om en uke.

 

Vi må huske på at uten en stormakt som USA kunne verdensbildet ha sett ganske forskjellig ut i dag. Er ikke bare "dritt" som skjer der borte.

1. Bush sine holdninger er i høyeste grad relevant for Europa.

 

2. Det finnes mange som er stemmeberettiget i presidentvlaget som ikke bor i USA.

 

3. Du mener at antallet land i sydamerika som har hatt diktaturstyret hadde vært dramatisk mindre, eller tenkte du på noe annet?

 

AtW

Vet Sovjet var veldig hypp på å ta Europa etter 2. verdenskrig. USA var vell det eneste landet eneste som var store nok til å true dem. Vet ikke hvor morsomt det hadde vært å hatt komunistisk styre i Norge.

Lenke til kommentar
Vet Sovjet var veldig hypp på å ta Europa etter 2. verdenskrig. USA var vell det eneste landet eneste som var store nok til å true dem. Vet ikke hvor morsomt det hadde vært å hatt komunistisk styre i Norge.

Ja, hvis vi skal gå helt tilbake så langt, så kan man si at USA var hjelpsomme. Norge hadde muligens fått problemer med sovjet hvis ikke USA hadde vært der. På samme måte som Tyskland er en nazistat, og sovjet antakelig var den største årsaken til at de allierte vant andre verdenskirg.

 

Men dette er lenge siden, vi drar ikke fram nazi-tyskland når vi snakker om tyskland utenrikspolitikk. Forgjengerenes god gjerninger unnskylder ikke dårlig oppførsel i dag, eller motsatt.

 

AtW

Lenke til kommentar

[sint nordlænning]

LOL@bush...

 

han må jo ha vert mistet i gulvet etter fødselen. men jeg lurer på hvorfor i svarte HÆÆL*** dem prøve å stenge oss ute... å inbille sæ at vi i europa ikke skal komme oss inn på sia vess vi vill e jo bare domt.

[/sint nordlænnig]

 

Synes det heile er for dumt. er vel ikke lenge igjen så skal han vel prøve å rote med FN og NATO, prøve å styre de slik at verden går under siden bush når han famler etter nattepotta si snubler over "WW3 kofferten" sin og kommer borti den røde knappen som er merket "DO NOT TOUCH" og sender en liten kinaputt til russerne slik at de blir sinte å sure å sende en lite klase bananer til usa å vips så har vi det gående å alle dør. vi i norge dør rimelig fort siden amerikanere ikke er så meget flinke til å sikte...

(har jeg sett på film, Hvem i H... trenger 60 kuler på skyte en man som står bak en stolpe 15meter unna?)

 

JA alt jeg skrev ^^ var kødd.. men er litt iritert over hvor dust han bush er...

 

END OF APOCALYPTIC DISORDER (eller.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...