Zemeckis Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Prøve demoen i går kveld og jeg ble imponert av det lille jeg prøvde før legge tid. Ganske kult spill, syntes det var mye bedre enn NFSU. Skal kjøpes til PS2!
Kurt P Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Grunnen til at grafikken er facka hos noen av dere er at dere har stilt på "level of detail" .. Den må ikke stilles høyere opp en det den står på deafult. Ellers tror jeg alt annet kan stilles opp.. Ihvertfall hadde jeg 30-35 fps med alt på max bortsett fra level of detail. AA OG AF er jeg ikke helt sikker på.. Men antaglighvis var det av.. Synes AA og AF krever mer av pcn enn resultatene det gir.. Noen andre som er enig i det? Kjører 1280x1024 med alt på fullt, og 4xaa, 8xaf uten noen som helst problemer her! Tror nok den teorien din er litt feil.. Syns aa/af er et must jeg da! Hmm.. jaja.. merklig.. Tja.. AA og AF.. Vil heller gå for høyre oppløsning og mer detaljer jeg da.. Men når detaljene ikke kan skrues mer opp og det samme med oppløsningen da? jaja, men så har vel du bra nok pc til å sette på sånne innstillinger.. Det har ikke jeg.. SE kortet er det dårligste i x800 serien vettu.. Rett nok.. men tror nok SE kortet biter godt fra seg og! joa Det funker..
Christopher* Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Endelig sier jeg bare! *laste ned fra et annet sted* where? Jeg har komt 6% men
ebso86 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Noen smartinger har funnet en måte å kjøre infinity G35 i demoen! fil og veiledning finner dere ved å gå inn på http://www.nfsu-norge.tk
Feh Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 EA er håpløse altså hadde håpet nfsu2 skulle være "clean", nå ligger det ute på nett alerede... Må teste det trikset! 350z er DØDS kjedelig å kjøre... hvertfall i lengden
Lacim Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Njaa... demoen er på 350MB, hele spillet er etter hva folk sier *blunk blunk* på nærmere 1.5GB
Feh Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) bilen var kul den, men demoen ble ikke så utrlog mye festligere av den grunn ... hadde jeg ikke regnet med heller Den gikk godt, skal ha for det... hadde heller vært mer moro hvis folka hadde mekka flere kjøremuligheter! Edit: gleder meg til det kommer i butikken Endret 10. november 2004 av Feh
ebso86 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 sånn ser den ut (dette er bare 1 av 3 mulige utseender da men)
clinton Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 da var need for speed underground 2 full versjon i hus
Feh Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 din sleiping ikke post spoilere plz. (vil vente til det kommer i butikken og kjøpt det selv før jeg finner ut hva som er qlt) Gleder meg som en liten unge akkurat nå
Feh Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Har bestillt jeg og, håper det ligger her i postkassa om akkurat 8 dager
Kasp Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Syns G35 sugde MAX, ikke gikk den noe spess fort og handlingen var helt fucka.. Takke meg til 350Z eller fullversjonen når det kommer ut
Endre Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Har spilt fullversjonen litt nå. De som liker eneren vil nok ganske sikkert digge toeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå