Wooho Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Denne demoen av NFSU2 er det med andre biler du skal race mot eller bare cruse i byen? Var en demo av NFSU2 som fulgt emed Burnout 3 da jeg kjøpte det men var jo bare ren crusing, ble litt kjedelig i lengden da!
Gromle Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Street-Legal kan ikke sammenlignes med NFSU, Street-Legal mangler alt når det kommer til fysikk og spillmotor. Heh.. NFS har jo ikke hatt noe ligner på fysikk engang siden NFS:Porsche 2000....
figure_02 Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 hm...vil ha denne demoen men det går så treigt...det gikk visst fort fra gamers hell....er det sånn sie hvor man må betale for å laste ned el stå i hundre år i kø?
MindTooth Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Synes spillet virket bra jeg. Sammenlignet i forhold til eneren! Det jeg syntes var positivt var grafikken, bilen, karet(byen) og alle de muligheten man kan gjøre med bilen.. Bedre å sladde:) Negative må være at man som i eneren kan ikke spinne lenge, og det skulle være et fri gir knapp slik at men ikke trenger å ha manuellt, hvis man kjører automat:( og at de andre hvite bilene som kjører rundt i byen burde være mere detaljert... Ikke damage:( Ellers synes jeg demoen rocka hardt:):)
aklla Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 WOHOO, har bare en ting å si NFSU er ett av de bedre spille som har kommet i det siste... får vel stikke hjem fra jobb og laste det ned nå...
Prebo Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Er denne demoen den samme som føller med Burnout3?? Hvist ja, så gidder ikke jeg å laste den ned...
SupremeX Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Den var fet nok, men å bare cruise rundt ble kjedelig i lengden. Litt kjedelig også å bare kunne velge mellom 4 forskjellige 350Z'er.. Gleder meg til hele spillet kommer, så man kan customize bilene selv
dmx Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 jeg likte underground syns ikke underground 2 var så bra..
ebso86 Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Er denne demoen den samme som føller med Burnout3?? Hvist ja, så gidder ikke jeg å laste den ned... nei det er en ny en....
Khalifen Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Street-Legal kan ikke sammenlignes med NFSU, Street-Legal mangler alt når det kommer til fysikk og spillmotor. Heh.. NFS har jo ikke hatt noe ligner på fysikk engang siden NFS:Porsche 2000.... Porsche 2000 ja. Er demoen noe kul da. Vurderer og laste den ned.
whom Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Og akkurat når pcèn min ikke funker.. Sitter på backup pc her. Laster ned nå, og skal prøve å kjøre det på min eldre PC: - 256 mb 2100 ram - GF 2 GTS - Celeron-W 1,7@1,84 Tror dere det vil gå? Vet ikke om det har blitt nevnt til nå, men noe som vet systemkravene?
razh0r Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Mekket en liten "råne-video" av NFSU2 Last ned her: http://www.home.no/toxic-5/nfsu2vid_raane/nfsu2raane.wmv
whom Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Og akkurat når pcèn min ikke funker.. Sitter på backup pc her. Laster ned nå, og skal prøve å kjøre det på min eldre PC: - 256 mb 2100 ram - GF 2 GTS - Celeron-W 1,7@1,84 Tror dere det vil gå? Vet ikke om det har blitt nevnt til nå, men noe som vet systemkravene? Fant ut system kravene MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS =========================== * Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system * Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 933Mhz or higher32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset (see below) * 256 MB RAM * DirectX compatible sound card * 2 GB of HD space * 8X CD-ROM MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS FOR ONLINE PLAY =========================== * Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system * Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 933Mhz or higher 32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset (see below) * 256MB of RAM * DirectX compatible sound card * 2 GB of HD space * 8X CD-ROM * Network card for broadband connectivity jaja.. ser ut til at jeg skal klare å kjøre det på denne, men ikke noe mer. Får sett når det er ferdig nedalstet Det største problemet blir vel å kunne skimte bilene Ellers så er jeg godt vandt med dårlig grafikk og mestrer det fint (satt på dette oppsettet, faktisk litt dårligere. LENGE før jeg fikk ny, som for øyeblikket ikke funker ) Runna NFSU på hard med en p3 800@900, 512 mb sd ram og GF2 GTS, og jeg kan fortelle dere at det er vanskeligere med skikkelig dårlig PC, enn med god, siden man må skimte for å se bilene... Så jeg kan være den eneste som kan si, at jeg har runna NFSU på "very hard" Endret 27. oktober 2004 av Deuz
aklla Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 tar jo evigheter å laste ned jo, står 10 timer hos meg nå... er forresten mange demoer som ligger der... ingen som vet om det ligger ute på en litt raskere server/linje ett sted da?
whom Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Her har dere en torrent linja: http://www.3dgamers.com/dlexit/torrent/gam...2_demo.exe.html Hvis torrent ikke er å foretrekke er det noen servere her: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/nee...2_demo.exe.html
tommmy Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 (endret) når jeg laga den linken som ligger på 1. side så var det kun EA som hadde demoen.. Endret 27. oktober 2004 av tommmy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå