Bluebeans Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Poenget med å nevne spill man aldri har spilt? Poenget med å nevne fjorårets spill? Jg sir UT 2008 å Diablo 2!!1 Men seriøst: Rome total war eller CSS.
Sau Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 jaok teit topic å blablabla, da setter vi en strek over hele skitten
DeXister Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Rome total war er ganske bra.. er egentlig 100ganger så bedre den forige total war.... Før så gadd jeg ikke battle selv fordi det var kjedelig og var dårlig grafikk.. men nå er det omvendt...
DeXister Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Gta san andreas er det Beste spillet jeg har spilt noen gang.. PS2 seff.. man kan gjøre alt.. man kan til å med plante gress!! kjøre fly, rive ned byggninger med bulldozer.. og da man krasjer flyet ned på noen hus så knuser de.. Det er biler med nitro nfsu biler Endret 27. oktober 2004 av DeXister
Shotgun Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Min klare favoritt er Hidden & Dangerous - Sabre Squadron. Greier ikke å legge det fra meg. Det problemet har jeg ikke hatt med andre spill som har kommet ut i år.
Dʋgɢtung Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg synes Fable har gjort seg fortjent til den tittelen hittil i år, så får vi se om San Andreas (som fikk 9.9 i siste store review) og HL2 klarer å leve opp til forventningene mine! Jeg kan nå bekrefte at GTA:San Andreas faktisk er bedre enn hva jeg forventet, så nå er det kun opp til Half-Life 2 og Football Manager igjen. FIFA 2005 er også en kandidat, men det blir litt galt å nominere det til kåringen av årets spill 2004 synes jeg
ttt Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg skal gå på hendene og hente posten om ikke HL2 vinner årets spill. Det virker som om folk ikke en gang er interessert i å se på andre spill, de har bestemt seg for HL2 på forhånd. Synd. tviler på at det vert årets spel for min del, så det er bare å begyne å øve så langt i år så er nok far cry på topp, men året er ikkje over enda. eg venter spent på fm2005, dette er ein tittel som har store moglegheiter til å kome høgt på favoritt listene mine.
Elensar Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Topp spelet mitt blir nok Far Cry og gta sa dinglende etter... Edit: ups dette var for pc ja...da blir det Battlefield Vietnam Endret 29. oktober 2004 av Zernick
Biffer'n Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Hmm.. det er PC ja.. Vel, da blir lista mi slik: 1.Far Cry 2.Battlefield Vietnam 3. The Sims 2? Har egentlig spillt mye pc, men veldig få forskjellige spill.. men men.. Half Life 2 kommer etter all sansynlighet å danke ut alle spillene her... Skulle vi hatt med konsollspill også ville jeg addet til Burnout 3 og GTA San Andreas... FIFA er også gøy, men jeg danker ut alle der...
Pjakk Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Det beste spillet i år er det samma som ifjord.. swg..
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Det beste spillet i år er det samma som ifjord.. swg.. Ja, og Osama blir guvenør i Florida. Tror du virkelig at SWG har noe har noe sjanse i 2004 mot titler som San Andreas, Halo2, Fable, HalfLife2 og Everquest2 ?
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Det beste spillet i år er det samma som ifjord.. swg.. Galaxies var ikke i nærheten av årets spill 2004 engang mener nå jeg...
Solid Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Vel. Hvis Metal Gear Solid III Snake Eater kommer ut i år, så er det en klar vinner.
TRS Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 mangen som tydeligvis ikke gidder å lese hva som står i tråden, det står: "hva syns dere" altså, hva er DIN mening, ikke om det har noen sjangs mot andre spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå