zypher_ut Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Er det noen som skal være med på beta testingen av Guild Wars, som starter 29 oktober? Jeg skal i hvert fall
bamsefar Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har ventet på 29.Oktover i snart 3 måneder, så med mindre jeg ikke ligger for døden, så skal jeg nok delta
Muteki Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hva er Guild wars? Noen som har en link til det?
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Hva er Guild wars? Noen som har en link til det? GuildWars.com
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Det er mange av folka som var med på å lage Starcraft, Diablo II osv som er med på prosjektet. Kommer til å bli det beste MMORPG som finnes, om de gjør det riktig. Gleder meg som en liten unge på julaften
tacomodo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vil også være med, men hvordan fikk dere key? Jeg downet en sånn client sak som sa jeg ikke fikk regge konto og greier før 29. ellerno.
Ravn Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg fikk keyen ved kjøp av Norske PCGaming World
Axefjord Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ifølge guildwars' FAQ skal det bare være å nedlaste ei fil, som igjen nedlaster spillet. Når beta'en starter skal man kunne registrere seg, uten noen key eller no. Key'en kan man kanskje bruker for å få en gratis måned med spilling, da? eller? Hvilket nr av pcgaming world? denne måneden?
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Det virker som om dem planla at man måtte ha key først, men så ombestemte dem seg. På hjemmesiden dems står det ikke noe om key. Edit: Fikk forresten key i Norske PCGW jeg også Endret 24. oktober 2004 av zypher_ut
Quale Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 GW demo E3 for everyone er uten tvil noe av det mest proffe jeg har sett gjennomført på multiplayer fronten noensinne. Det hele ble kalt en alpha eller pre beta test event men spillet fungerte bedre enn de fleste, ja hvis ikke alle, mmog spill som blir sluppet for salg. Jeg satt pal og spilte mens E3 varte. Personlig støtte jeg på 2 eller 3 bugs i løpet av den tiden og samtlige ble løst via streaming teknologien lenge før man i det hele tatt fikk begynt å irritere seg. Man fikk bare beskjed om å restarte klienten og vips var problemet borte. Nettverkskoden/teknologien deres er også helt overlegen. I et spill som ser såpass bra ut forventer man en viss lag i enkelte sammenhenger. Jeg mener,. all erfaring tilsier at man skal lagge litt. Enten får man grafikklag (maskinen min er sånn midt på treet) Eller så vil i det minste serverene hoste litt av og til. Men GW var for meg helt kjemisk fritt for lag. Selv i store grupper hvor spell effektene fløy merket jeg aldri så mye som et hakk. I tillegg skal de kjøre denne 'nye' forretningsmodellen som gjør at man slipper å abonnere. Et stort pluss og et mye rimeligere alternativ selv om man skulle finne på å kjøpe alle tilleggspakkene. Og bare enkelheten, tilgjengeligheten til å få være med på morroa er den type ting jeg vektlegger veldig. Jeg lasta ned en liten klient. Skrev inn hva jeg ville kalle meg, passord og muligens en e-mail adresse og noen minutter senere satt jeg å spilte. DET kaller jeg forbruker vennlig orientering og det håper jeg virkelig de vinner en masse kunder på. Kommer til å bli det beste MMORPG som finnes Det eneste jeg har å utsette på GW er at det ikke føles som et ekte mmorpg. Men når det er sagt så gjør det heller egentlig ingenting. GW er mer et taktisk spill hvor man utifra en slags lobby (byene og samlingstedene for zoning inn i de genererte zonene) Velger hvilket mini spill man vil spille idag. Det blir mer som en slags sportsarena hvor det foregår mange forskjellige øvelser man kan velge alt ettersom hva man har lyst til. Det gjør det selvfølgelig ikke til noe mindreverdig spill, bare et annerledes spill enn de mer rollespillorienterte mmorpg'ene hvor følelsen av å eksistere i en hel verden som henger sammen, er sentral. Skal jeg være med i slutten av måneden? You tell me Hvis det virkelig er sånn at de ikke har begynt å komplisere mulighetene for å bare slenge seg på, kan jeg garantere at jeg skal prøve mer. 8)
Ravn Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ifølge guildwars' FAQ skal det bare være å nedlaste ei fil, som igjen nedlaster spillet. Når beta'en starter skal man kunne registrere seg, uten noen key eller no. Key'en kan man kanskje bruker for å få en gratis måned med spilling, da? eller? Hvilket nr av pcgaming world? denne måneden? Nr 11 ja
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Har det kommet en endelig lanseringsdato?
ttt Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har det kommet en endelig lanseringsdato? Utgivelsesdato26. mars 2005 http://gamer.no/produkt.php?produktid=17486 utroleg kva du finner vist du bare søker litt
tacomodo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har det kommet en endelig lanseringsdato? Utgivelsesdato26. mars 2005 http://gamer.no/produkt.php?produktid=17486 utroleg kva du finner vist du bare søker litt Mye pes man slipper om man bare spør også
zypher_ut Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Har det kommet en endelig lanseringsdato? Utgivelsesdato26. mars 2005 http://gamer.no/produkt.php?produktid=17486 utroleg kva du finner vist du bare søker litt Jeg vet det står der, men mange nettsteder viser til forskjellige datoer. Bare lurer på om det er noen som vet noe sikkert?
ttt Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vet det står der, men mange nettsteder viser til forskjellige datoer. Bare lurer på om det er noen som vet noe sikkert? gamer baserer vel datoene med info dei får ifrå dei norske utgivarane, så informasjonen du finner på gamer sine sider kan du vere ganske trygg på at stemmer. det kan sjølvsagt hende at datoen vert forandra, men så lenge du ikkje høyrer noko anna så er det den datoen på gamer som gjelder.
Jan Åge Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg skal uansett være med. Dere vil sannsynligvis kjenne meg igjen som han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå