Gå til innhold

Guild Wars beta -> noen som skal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange av folka som var med på å lage Starcraft, Diablo II osv som er med på prosjektet. Kommer til å bli det beste MMORPG som finnes, om de gjør det riktig.

Gleder meg som en liten unge på julaften ;)

Skrevet

Ifølge guildwars' FAQ skal det bare være å nedlaste ei fil, som igjen nedlaster spillet. Når beta'en starter skal man kunne registrere seg, uten noen key eller no.

Key'en kan man kanskje bruker for å få en gratis måned med spilling, da? eller?

Hvilket nr av pcgaming world? denne måneden?

Skrevet (endret)

Det virker som om dem planla at man måtte ha key først, men så ombestemte dem seg. På hjemmesiden dems står det ikke noe om key.

Edit:

Fikk forresten key i Norske PCGW jeg også :w00t:

Endret av zypher_ut
Skrevet

GW demo E3 for everyone er uten tvil noe av det mest proffe jeg har sett gjennomført på multiplayer fronten noensinne.

Det hele ble kalt en alpha eller pre beta test event men spillet fungerte bedre enn de fleste, ja hvis ikke alle, mmog spill som blir sluppet for salg.

Jeg satt pal og spilte mens E3 varte.

Personlig støtte jeg på 2 eller 3 bugs i løpet av den tiden og samtlige ble løst via streaming teknologien lenge før man i det hele tatt fikk begynt å irritere seg. Man fikk bare beskjed om å restarte klienten og vips var problemet borte.

Nettverkskoden/teknologien deres er også helt overlegen.

I et spill som ser såpass bra ut forventer man en viss lag i enkelte sammenhenger. Jeg mener,. all erfaring tilsier at man skal lagge litt.

Enten får man grafikklag (maskinen min er sånn midt på treet) Eller så vil i det minste serverene hoste litt av og til. Men GW var for meg helt kjemisk fritt for lag. Selv i store grupper hvor spell effektene fløy merket jeg aldri så mye som et hakk.

I tillegg skal de kjøre denne 'nye' forretningsmodellen som gjør at man slipper å abonnere. Et stort pluss og et mye rimeligere alternativ selv om man skulle finne på å kjøpe alle tilleggspakkene.

Og bare enkelheten, tilgjengeligheten til å få være med på morroa er den type ting jeg vektlegger veldig. Jeg lasta ned en liten klient. Skrev inn hva jeg ville kalle meg, passord og muligens en e-mail adresse og noen minutter senere satt jeg å spilte. DET kaller jeg forbruker vennlig orientering og det håper jeg virkelig de vinner en masse kunder på.

Kommer til å bli det beste MMORPG som finnes

Det eneste jeg har å utsette på GW er at det ikke føles som et ekte mmorpg.

Men når det er sagt så gjør det heller egentlig ingenting.

GW er mer et taktisk spill hvor man utifra en slags lobby (byene og samlingstedene for zoning inn i de genererte zonene) Velger hvilket mini spill man vil spille idag. Det blir mer som en slags sportsarena hvor det foregår mange forskjellige øvelser man kan velge alt ettersom hva man har lyst til.

Det gjør det selvfølgelig ikke til noe mindreverdig spill, bare et annerledes spill enn de mer rollespillorienterte mmorpg'ene hvor følelsen av å eksistere i en hel verden som henger sammen, er sentral.

Skal jeg være med i slutten av måneden? You tell me ;)

Hvis det virkelig er sånn at de ikke har begynt å komplisere mulighetene for å bare slenge seg på, kan jeg garantere at jeg skal prøve mer. 8)

Skrevet
Ifølge guildwars' FAQ skal det bare være å nedlaste ei fil, som igjen nedlaster spillet. Når beta'en starter skal man kunne registrere seg, uten noen key eller no.

Key'en kan man kanskje bruker for å få en gratis måned med spilling, da? eller?

Hvilket nr av pcgaming world? denne måneden?

Nr 11 ja

Skrevet
Jeg vet det står der, men mange nettsteder viser til forskjellige datoer. Bare lurer på om det er noen som vet noe sikkert?

gamer baserer vel datoene med info dei får ifrå dei norske utgivarane, så informasjonen du finner på gamer sine sider kan du vere ganske trygg på at stemmer. det kan sjølvsagt hende at datoen vert forandra, men så lenge du ikkje høyrer noko anna så er det den datoen på gamer som gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...