Ravn Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg skal uansett være med. Dere vil sannsynligvis kjenne meg igjen som han. Lite Sauron ripoff da...
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg spilte litt Guildwars i forbindelse med en liten betatest de hadde under E3 2004. Kan ikke akkurat si spillet var av de bedre... Elendig kjedelig gameplay, men man får håpe det har blitt bedre på det siste drøye halvåret da... Kommer uansett ikke til å rive meg vekk fra World of Warcraft, det er nå sikkert.
re0gr Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hvor finner man key? har noen en key til overs ? vist noen har en extra key: mail me [email protected] på forhond takk =)
Ravn Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Hvor finner man key? har noen en key til overs ? vist noen har en extra key: mail me [email protected] på forhond takk =) Se tidligere i tråden ang. keys
genesis Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Trodde denne var eksklusiv for dem som hadde forhåndsbestillt.
Specter Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Noen her som har et tips på hvordan man faktisk får lastet ned spillet, hos meg står det bare "Downloading", kommer ikker mer, og ser ikke akkurat ut som om den laster ned spillet..
Specter Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) sorry, slett DENNE posten, den kom 2 ganger Endret 4. november 2004 av Specter
bamsefar Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Specter, eventen er over, så jeg tviler på at du får nedlaste i dag. Du får bare holde ut som resten av oss til betaen settes i gang senere i år (om det ikke var over nyåret)
Omar Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg var med i denne "betaen" forrige helg. Kan jeg bruke denne clienten i den ekte betaen eller må jeg laste ned ny klient? Uansett syntes jeg dette "streaming" systemet var veldig bra. Jeg lastet vel ned 4 mb, så kunne jeg lage en char. Mens jeg gjorde det gikk downloaden videre. Så når charen min var klar, var jeg også klar til å spille. Så startet jeg på et map for meg selv. Jeg gikk dit jeg fikk beskjed om, og av og til gikk Downloaden litt. Så etter en liten stund ble jeg ført inn i en større by. Da gikk spillet online, og alt var klart. Hvis jeg skulle ut på quest el, ble bare mappet lastet ned i det jeg tok questen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå