Gå til innhold

Trekabinett [Prosjekt | Wolf] [1/02] BILDER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prosjektet ser bra ut, og nå gleder jeg meg til du kommer igang.. Dra på ma ULV!

 

PS:Hvilken vannkjøling skal pryde kassa?

Det blir mest sannsynlig AC, aqua computer.

 

Men idag fikk jeg ett gjennombrud, en netshop sa de var villig til å komme med ett bra tilbud. :love: Men sier ikke hvilken enda, det får vi vente med. De blir med andre ord en liten sponsor de også :D

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Dette skal jeg følge med på, virker som ett bra prosjekt. Ser ut som Snekker'n sitt kabinett, men håper du klarer å gjøre en vri på det slik at det ikke blir en kopi. Kjekt at du blir sponset da!

 

Stå på og lykke til videre! ;)

Som sagt dere har mitt ord på at dette ikke blir en snekker'n kopi.

Lenke til kommentar

Update 3

 

Da er dagen kommet for den store updaten, her skal dere få se noen bilder igjennom start prosessen.

 

NB! Er langt i fra ferdig, ugjevnheter er det mange av, som feks. rundt vinduet, men slapp av dette ordner jeg etter hvert :D

 

jaja.jpg

Her har jeg bare gått over målene mine, for å være på den sikkre siden. :roll:

 

jaja1.jpg'

Her er kabinettet satt opp, har skjært og styret, men bilder akkurat under den prosessen kommer ikke for jeg gikk inn i modus : "WILD". Så da har mann ikke tid til å ta bilder. :cool:

Har også lagt 6mm kryssfineren i vann og hadde nettopp montert den på fronten der etter ca. 2 1/2 t i badekaret. ;)

 

jaja2.jpg

Her starter prosessen der jeg skal bøye 6mm (kryssfiner) rundt buen. :thumbup:

Den gutten dere ser der kommer vi tilbake til. :!:

 

snes.jpg

Som sagt, jeg holder mine ord :dribble: . Kan ikke huske jeg tok det bilde der, men han har tydligvis fått hendene sine på kamerat. Men han hjalp meg mye ellers og da. :cry:

 

jaja3.jpg

Her fikk vi bøyd rundt matrialet rundt hele buen, er veldig fornøyd siden den buen er en veldig skarp vinkel. :w00t::)

 

nice.jpg

Fronten min :love:

 

nice4.jpg

Helt til venstre i vinduet der skal jeg ta enda mer, slik at det blir like bredt så på andre siden. :hmm:

 

nice5.jpg

Min far var vist ganske overrasket over resultatet, han er ikke av den som har mest tro på¨meg da. :tease:

 

Så da håper jeg dere har blitt litt bedre informert, så komme jeg tilbake med flere bilder på søndag. Gled dere eller ei, jeg gleder meg ihverfall uansett da. :)

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...