Gå til innhold

retur av mus


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt en intellimouse explorer 3.0 mus i et år nå. Denne har nesten sluttet å fungere. Den "bryter" sånn ca hvert 20 sekund. En kvalitetsmus er vel ment å være et produkt som skal vare mer enn et år og derfor skal jeg vel ha krav på reklamasjon? Kjøpte musen på Mpx som jeg forøvrig bare har gode erfaringer med, men orker ikke starte noen reklamasjon om jeg ikke skulle ha krav på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...