Gå til innhold

Intels 600-serie utvides til 64-bit


Anbefalte innlegg

Anandtech som er amd  vennlig til de grader , ja de blir hyllet her , menst feks Tomshardware er useriøse fordi de er Intel vennlige .

Dobbeltmoralen blomstrer fortsatt her på forumet . :thumbup:

Thg har fått stemplet sitt bla fordi de har opptrådd useriøst flere ganger.

Anandtech har også fått mye pepper i det siste, dog kanskje ikke her i gården...

 

nå er jo siste testen til x86-secret ganske suspekt da,

nye EE'n slår fx 55 i aquamark,doom3 og UT. Noe ingen andre

sites har fått til...

Endret av b0nna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knick Knack Skrevet 02/11/2004 : 15:03

Er du ikke litt blåøyd om du tror dette er et enveis problem.

 

Hvor har jeg ytret det?

 

Jeg er verken Amd eller Intel "fan".De fleste av oss med litt "software" mellom ørene

greier og skille de useriøse fra de seriøse testerne.

Amd eller Intel..

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Jeg er verken Amd eller Intel "fan".De fleste av oss med litt "software" mellom ørene greier og skille de useriøse fra de seriøse testerne. Amd eller Intel..

Enig! :yes:

 

Juks med benchmarks eller fordreining av virkeligheten blir lett oppdaget av dem av oss som følger ekstra nøye med :dremel:

Snorreh er ikke du AMD fan :roll: Latterligste jeg har hørt på lenge , du ikke amd fan som har sagt at du støtter amd og hater firmaer som Intel .

Blir like dumt av deg å si det der som om jeg sa jeg aldri hadde hørt om Intel .

Så snakker du om å fordreie virkeligheten , er det ikke akkurat det du gjør her ?

Jøss , har lest mye men dette tok kaka :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg er verken Amd eller Intel "fan".De fleste av oss med litt "software" mellom ørene greier og skille de useriøse fra de seriøse testerne. Amd eller Intel..

Enig! :yes:

 

Juks med benchmarks eller fordreining av virkeligheten blir lett oppdaget av dem av oss som følger ekstra nøye med :dremel:

Snorreh er ikke du AMD fan :roll: Latterligste jeg har hørt på lenge , du ikke amd fan som har sagt at du støtter amd og hater firmaer som Intel .

Tullprat, jeg har *ALDRI* sagt noe slikt :nei:

 

Vennligst slutt å spre løgner om meg, slikt tar jeg *SVÆRT* ille opp :mad:

 

Blir like dumt av deg å si det der som om jeg sa jeg aldri hadde hørt om Intel .

Så snakker du om å fordreie virkeligheten , er det ikke akkurat det du gjør her ?

Jøss , har lest mye men dette tok kaka  :whistle:

Spar meg for slikt sludder.

Lenke til kommentar

Klart det er sludder :roll: Synd du ikke er mann nok til å stå for dine utsagn , du har mange poster på dette forumet og har til dags dato ikke funnet en av de som omtaler Intel positivt ei heller har jeg funnet noen som omtaler AMD negativt , men fortsatt påstår du at du er nøytral :grin: Unnskyld men jeg måtte le .

Samme saken med Dell der du annklaget dem fordi de bare hadde Intel , den stilnet merkelig nok av da flere en meg kommenterte din holdning .

Ser du ikke selv hvor latterlig det blir å fremstille seg selv som nøytral her , har ingenting imot at du er amd fan , men regnet med du hadde ryggrad nok til å innrømme det .

Lenke til kommentar

Hvorfor skal akkurat dere alltid starte en AMD vs. Intel diskusjon? Eller krangle og slenge påstander om at de andre er AMD eller Intel fan? Det må da være unødvendig. Det er fullstendig off-topic i følge tråden det dere holder på med nå (som så mange ganger før). Håper dere lærer snart, for jeg begynner å få lyst til å gi ut advarsler når jeg ser dere setter i gang for tiden.

 

Anyway... kutt ut, det er nok nå. Hold dere til temaet i tråden. Det dere diskuterer nå kan dere ta i tråder som allerede eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...