Gå til innhold

Bye bye ola...


White Fox

Anbefalte innlegg

Ja.. i dag ble det bestemt at Ola By Rise ikke får lede Rosenborg i 2005.

Hva syntes du om det??

 

Jeg syntes styret og spillerene kunne gitt han ett år til!! :mad:

Det er jo tross alt ikke over enda.. Rosenborg leder fortsatt serien(på målforskjell) og tap mot psv er jo ikke dårlig det heller. Vi skal jo huske på at psv e ett av de bedre lagene der ute i eurropa..Ihvertfall mener jeg det.. 1-1 mpot arsenal er jo absolutt ikke dårlig.

 

ola skulle fått ETT år til å vise hva han er god for!! :yes:

Sikkert mange som er uenig med meg der, men så kom med deres begrunnelse da!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis de får Trond Sollied som erstatter går det greit. Hvis ikke, var det ren idioti å sparke Ola By Rise

Ja.. men har de kjangs til å ansette Trond Sollied da.. Er ikke han fortsatt en suksessfull trener i club brugge.

 

Nå skal det sies at Ola By ikke direkte har fått sparken...han fortsetter vel i klubben i en eller annen rolle.. men ikke hovedtrener nei!

Endret av eirik99
Lenke til kommentar

Syns heilt klart at Ola By Rise ikkje har vert den beste treneren for RBK. Det har eg meint heile tida.

 

Men no skal det også seiast at måten fyren får fyken på er klandreverdig. Bli "dolka" i ryggen på den måten. Rise har jo tross alt vorei RBK sia 78(?) :hmm:

 

Sollied kan kanskje bli bra, men syns ikkje han heller fikk det heilt til i RBK det året han styrte skuta...

 

Kanskje det hadde vore moro med noke heilt anna enn forventa som trener? :)

Lenke til kommentar

Ja, synes synd på Ola, men det var jo han selv som villle ha svar igår, om hans rolle i klubben videre utover..Og da gikk det som det gikk, desverre.. Jeg tror Ola er litt for snill trener..Men synd at det skal skje på den måten.

 

Håper inderlig at de får en ny bra trener...Sollied og Eggen Jr som er de heteste kanditatene?....

Lenke til kommentar
Ja, synes synd på Ola, men det var jo han selv som villle ha svar igår, om hans rolle i klubben videre utover..Og da gikk det som det gikk, desverre.. Jeg tror Ola er litt for snill trener..Men synd at det skal skje på den måten.

 

Håper inderlig at de får en ny bra trener...Sollied og Eggen Jr som er de heteste kanditatene?....

Helt enig i det du sier... Jeg for min del tror Ola burde ventet med å kreve ett svar til etter de to siste serierundene... Hvis de da vant serien er det ikke umulig at han hadde fått ett år til... Jepp..som du sier..han er for snill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...