Gå til innhold

Far cry og juksekoder.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spiller en del far cry,men synes det er vanskelig spill.finnes jo trainer til spillet,men da må jeg spille uten patch ellers krasjer spillet i trainer"en.og uten patch blir grafikken kurupt(6800 gt)

Fins det noen drivere til nvidia som man slipper og bruke patch til far cry,eller fins det juks/trainer som funger med patchene innstalert ?

noen som har samme problemet !

Endret av Traxco
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

spillet er egentlig ikke så vanskelig , det finnes nesten alltid alternative ruter i spillet, bruk kikkerten mye, og hold deg unna hoved veiene når du skal komme deg fremmover.

Genialt spill.

Men for å få spillet til å bli litt lettere så kan du jo kvikk save da.

Hvor ikke bare bruke consolen ?

Er jo ganske lett med \save_game da

Endret av redflame
Skrevet (endret)
Hvorfor ikke ta seg en tur inn på sider som tilbyr oversikter over slikt?

http://www.cheatplanet.com/pccheats/far_cry.htm

takk for tipset DesertGlow,men jeg har prøvd mange koder/trainer til spillet.men fant ut til slutt hvordan jeg skulle gjøre det..

skrev inn - devmode på snarvegen til far cry("G:\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -devmode)da kunne jeg bruke "toggle god mode" med backspace.men måtte bytte ut en fil først(devmode.lua 8kb)som jeg fant her:

http://www.4cheaters.de/pc/trainer/far_cry...msdox_4283_1175

Endret av Traxco
  • 2 uker senere...
Skrevet
Finnes dete koder som fjerner monstera?

ja, les litt på farcry sin hjemmeside, eller google "console commands". jeg brukte det selv for et par uker siden når jeg skulle ta et par fete screenshot ;)

Skrevet

Juks/Cheats er bare teit. Jeg var så dum å brukte det på det nest iste oppdraget der du faller ut av helikoperet og skal gjennom den koslige gjengen med monstre. Fikk litt dårlig samvittighet for meg selv, og nesten gang jeg skulle fortsette så spilte jeg igjennom fra der jeg hadde starta å cheate, og runda resten av spillet uten cheats.

Eneste grunn til å bruke cheats er hvis spillet er så oppbrukt/du er så lei at det er eneste måte spiller kan bli litt moro.

• 2 uker senere...
Skrevet

koder er kanskje artig den første gangen....men da blir alt så utrolig lett så du ikke vil spille mer....har erfaringer....starcraft feaks. måtte bruke koder jeg... jeg runda hele spillet på et kvarter.... ehh.....da ble det liksom ikke så artig igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...