Gå til innhold

GTA: San Andres på nettet allerede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må jo bare skaffes NÅ! Uansett om jeg laster det ned nå, så blir det jo kjøpt når det kommer til Norge. Jeg synes jeg har venta lenge nok allerede.

Skrevet
Vi ville reagert hvis det ble postet en slik tråd for nye piratspill hver dag (eller hver uke for den saks skyld), men dette er uskyldige greier, så lenge dere ikke nevner piratgruppe, navn på mappen, antall filer og naturligvis ikke skumle linker.

Sånn som denne?

Skrevet

Spennende link Pastor Lorentzen, får titte mer på den senere. Men det hadde vært knall om vi ikke sporer av for mye her nå. :-)

Skrevet

Hmm, litt usikker. Min erfaring er at Gamesmix.no leverer til rett dato! Du har spillet i postkassen på releasedato, eller så fort de får tillatelse fra utgiver til å sende det! I noen tilfeller kan dette føre til at spillet blir sendt slik at man får det noen dager før releasedatoen! =) Men man har jo ikke noen garanti for at man skal ha det i postkassen! Kan jo hende at posten roter o.l.

Jeg syns Elkjøp, Expert o.l. ikke alltid får spillet med en gang. Men dette spillet tror jeg de sikerer seg! GÅ til butikken i dag og få de til å holde av ett spill til deg! Jeg tror nok du er sikker på å få spillet på releasedato, uansett hva slags alternativ du velger!

Hvis du VIRKELIG vil være sikker, bestiller du spillet fra en nettbutikk. Deretter går du på elkjøp/expert e.l. og får de til å holde av spillet til deg når det kommer! (For å være supersikker kan du jo reservere det i mange butikker også. hehe)29.10 sjekker du så postkassen din. Hvis du ikke har fått spillet, går du til den butikken hvor du har reservert spillet og kjøper det der! Når du får spillet i posten noen dager senere, sender du det bare tilbake! (Angrefrist på webkjøp!) Hvis du derimot får spillet i posten den 29.10, ringer du bare ned til butikken og sier at du ikke skal ha spillet reservert likevel! :thumbup:

Skrevet

Rockstar sier følgende:

«Nedlasting, besittelse og spredning av «Grand Theft Auto: San Andreas», inkludert å gjøre spillet tilgjengelig på Internett, er tyveri. Vi kommer til forfølge denne saken omhyggelig og aggresivt».

Har du informasjon om spillet eller tyveriet, sende selskapet en mail på [email protected].

Skrevet (endret)
Har du informasjon om spillet eller tyveriet, sende selskapet en mail på [email protected].

Får vel sende dem noen mailer hvor jeg forteller at jeg leste at spillet kunne piratkopieres fra internett og no greier...

Kanskje jeg også legger ved en link til rockstargames.com siden de ønsker info om spillet. :lol:

Edit: Må passe på å sende dem riktig link da...

Endret av Vice
Skrevet

Får vel sende dem noen mailer hvor jeg forteller at jeg leste at spillet kunne piratkopieres fra internett og no greier...

Kanskje jeg også legger ved en link til rockstar.com siden de ønsker info om spillet. :lol:

Hahaha :!:

Gjør det! :thumbup:

Skrevet

Da Vice City kom husker jeg elkjøp solgte det mye billigere enn alle andre. Deg som var kjipt var at kartet var på tysk :mad:

Gleder meg som en unge til å sette meg inn i et kjøretøy og bare cruise rundt i byen for å bli kjent for. Kan være kjekt å vite hvor man finner lakkeringsjapper og andre ting som man har god bruk for hvis politiet skulle bli for overivrige.

Til dere warezfolka som nå er "sykemeldt" og gamer for harde livet. Er det mye artige radiokanaler i San Andreas?

Skrevet (endret)

*Innlegg fjernet og advarsel utdelt - oppfordring til piratkopiering og hinting til hvor spillet kan lastes ned*

Endret av psilocybe
Skrevet

Hva er poenget med å "hinte" som du kaller det, om de sidene?

De blir jo fjernet straks jeg trykker på report knappen(?).

Uansett, riktig det at du ikke trenger å modde ps2. Selv bruker jeg swap disc, men den metoden du viser til har jeg aldri prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...