Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kommer Collector's Edition den 26. november?

Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den?

Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente :)

Eg har hørt 26. november men vet ikkje.

Noen som kan bekrefte at CE kommer ut 26., eller er det helt feil? :dontgetit:

Eller er det i det hele tatt ingen som vet? :ermm:

ryktene sier iaf 26.nov

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vert mye fram og tilbake, men my gut feeling er at det kommer 26, evt litt før, fordi det er det som kommer fra de mest pålitelige kildene...

Jaja, jeg skal poste her hvis jeg ikke har fått telefon fra min lokale spaceworld den 16. :)

Skrevet (endret)
skriv o isteden eller hmm.. husker ikke hva som man kan skrive istedenfor ø på engelsk.hmm.. oy ?

Den "Offisielle" skrivemåten for æ,å og å uten norsk tegnsett er som følger:

Æ = ae

Ø = oe

Å = aa

Dette har den fordel at det både er fullt leselig for normenn, og at uttalen på engelsk samsvarer ganske godt med norsk uttale. :thumbup:

Endret av Dipso
Skrevet

Teite steam, den vil absolutt ha C: som nedlastningsområde. Har jo ikke mest plass der da. Går det an å trykke cancel og forandre dette? Eller har jeg driti meg ut da?

Skrevet

Så klart, det må jo funke. Men dersom du allerede hadde lastet ned 3 GB, så ville det ha vært greiere å bare flytte alt internt. Det var det jeg tok høyde for i mitt generelle og omtenksomme råd.... :!:

Skrevet
Så klart, det må jo funke. Men dersom du allerede hadde lastet ned 3 GB, så ville det ha vært greiere å bare flytte alt internt. Det var det jeg tok høyde for i mitt generelle og omtenksomme råd.... :!:

Ja, det funket. Hadde ikke lastet ned stort så det gjorde ikke noe.

Skrevet

genail quote fra echtelion på hl2.net

"Look at the other scores and base your opinion on them.

The game will rock my neighbours boxers off, his socks too, I just don't want to see it happen."

Skrevet

Nå har jeg spilt det litt (i lunsjen). Det ser enormt kult ut, og jeg gleder meg til å kunne fortsette. Men: det er litt lange lastetider, og så er det noe lagging (på min PC).

Men det blir nok en stor spillopplevelse!!! :fun:

Skrevet

Oooo jeg klarer ikke å vente!!! Har følt meg som en zombie de siste dagene :ohmy: bare går tankeløst omkring uten å bry meg med omverdenen. Jeg får trolig spillet på onsdag eller torsdag tilsendt. Bare det å tenke at folk faktisk sitter å spiller spillet nå gjør meg svimmel og ør :ohmy:

gleder meg, gleder meg, gleder meg :dribble:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...