Freddie_K Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 I bought a new pc about a month ago: amd 64 3400+ (2,4GHz) asus k8v se deluxe twin mos dual channel 2x512 DDR ram pc 3200 ddr 400 Sapphire Radeon 9800 Pro 128 mb DDR plextor dvd burner WD 200gb IDE 7200 rpm win XP problemet mitt er når jeg skal unzippe en fil (en hvilken som helst fil)så popper det op en beskjed om at fila er korrupt(kamerat testa flere av de samme filene på sin pc og da gikk det fint) og hvis det er zip filer i flere pakker kan plutselig en fil være korrupt og hvis jeg prøver å unzippe en gang til så er plutselig den fila fin men da er en annen korrupt. nå har jeg prøvd fire forskjelige versjoner av winrar og syntes dette begynner å bli svært merkelig. Jeg har hørt at dette muligens kan være en hardware fei.. Er det noen som har opplevd noe liknende???l
Hårek Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Du finner en del diagnostics programmer på Ultimate Boot CD. http://www.ultimatebootcd.com/ Du kan prøve memtest86, og WD DLG disk diagnostic.
rlz Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Dette hører vel hjemme under programmer-kategorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå