Gå til innhold

Rockstargames er så hemmelighetsfulle...


FuJJi

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå ;) Hehe.

 

*EDIT* ok...det er ikke akkurat så mange filmer og så mye info om spillet.Ja det er en del..Vi har ikke får vite soundtracket o.l+ Det jeg mente var: Det tok lang tid før vi fikk info om det+screens.

+det ble vist en film at det på E3 men det var bak stengte dører. De er litt hemmelighetsfulle...

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en del der ja

 

Men jeg synest det er ganske bra at de holder tilbake en del informasjon. Det er med på å holde spenningen oppe. Men de har jo gitt oss en del den siste måneden da. Men jeg liker at ikke alle skriker ut om hvor bra spillet deres er og kommer med mange detaljer et år før spillet kommer ut. For da er du ofte lei spillet før det faktisk har komt ut

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå ;) Hehe.

 

*EDIT* ok...det er ikke akkurat så mange filmer og så mye info om spillet.Ja det er en del..Vi har ikke får vite soundtracket o.l+ Det jeg mente var: Det tok lang tid før vi fikk info om det+screens.

+det ble vist en film at det på E3 men det var bak stengte dører. De er litt hemmelighetsfulle...

Når det gjelder GTA San andreas så kan ikke jeg si jeg er så veldig intressert i denne jeg, digget dette i gta3, vc men hva jeg har sett av san anadreas så intresserer denne meg ikke noe særlig.

 

Og når det gjelder denne musikken her!!! vel så kan jeg styre min begesitring.

 

Etter og ha spilt Mafia så var ikke gta så veldig bra.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå ;) Hehe.

 

*EDIT* ok...det er ikke akkurat så mange filmer og så mye info om spillet.Ja det er en del..Vi har ikke får vite soundtracket o.l+ Det jeg mente var: Det tok lang tid før vi fikk info om det+screens.

+det ble vist en film at det på E3 men det var bak stengte dører. De er litt hemmelighetsfulle...

Når det gjelder GTA San andreas så kan ikke jeg si jeg er så veldig intressert i denne jeg, digget dette i gta3, vc men hva jeg har sett av san anadreas så intresserer denne meg ikke noe særlig.

 

Og når det gjelder denne musikken her!!! vel så kan jeg styre min begesitring.

 

Etter og ha spilt Mafia så var ikke gta så veldig bra.

Lurer litt selv også det. Det ssom er så genialt i GTA3 og VC er dette med radio og settingen som gjør alt skikkelig 80 talls. For de som ikke er vokst opp på 70-80 tallet så kan nok VC synes ganske kjipt når det gjelder musikk og slikt. Jeg for min del som har passert 30 håper da et de også har laget noen retro rock eller metalradioer i San Andreas slik at man slipper å høre på rap og hip-hop mens man spiller.

 

Eller skal det bli artig å se de spillet. Fallhøyden er MEGET stor siden vice city og GTA3 var så bra.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...