Gå til innhold

slutt på jedier?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett er nå hele greia motbevist tidligere i posten. Rykter sprer seg som ild i tørt gress på webforumer, det ser man jo. Og i stedet for å lete etter kilder hopper man bare på vogna og skriker ivei.

Det var bare en påstand, en synsing fordi et selskap bytter leder, og noen tenkte at da MÅTTE det skje noe med SWG's innhold. Men det gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Viss noen hadde kasta en jedi konto etter meg ville jeg selvfølgelig tatt i mot, men jeg gidder ikke jobbe for det. Det er mye kulere å drepe en som er bedre en deg ved å bruke taktikker og strategi en å bare slakte for de du er best...

Så du mener at en jedi ikke trenger og bruke taktikker og strategi, men at alle andre bruker det?

En jedi trenger ikke nødvendigvis være bedre og heller ikke best.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar
Det jeg mener er at en knight nesten ikke trenger å bruke taktikker for de er så gode...

Men andre som skal ta jedier må gjøre det.

Det gjelder selvfølgelig ikke padawans.

kommer også ann på feks hvor bra saber han er osv. Knigth stempelet har ikke så mye å si drepte nesten en darkjedi knigth(han hadde 60mind igjenn). Jeg var da 4332 Swordman så jeg vil ikke si at Knigth sier så mye

Lenke til kommentar
Alle vil faktisk ikke bli Jedi :roll:. Tror du generaliserer litt her jeg.

. . .

 

Hmm kunne vel mistolkes...

 

Jeg snakkte om at enkelte bare vil bli jedi... Hadde spillet hatt bedre content, vill denne gruppen ikke nødvendigvis bare villet det :nei:

 

Men hvis du vil ta diskusjonen slik, go ahead. Swg er dødt for meg.

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...