Gå til innhold

Sliter litt med image.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden kjøpte jeg fifa 2005. Jeg er lei av å hele tiden måtte putte cder i cdrom, så jeg laget imagefiler. Men jeg får det ikke helt til å funke. Når jeg mounter disk 2 kommer denne feilmeldingen opp:

Fifa2k6.png

Nå kan jeg selvsagt driti i hele greia og spille med cder, det har jeg gjort foreløpig, men hvis noen har tips til hvordan jeg kan spille dette ved å mounte image er det å sette pris på.

Mvh

Knut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hint 1: Legg bilde til som vedlegg i stede for i selve posten, gjør det litt mere 56k vennlig

Hint 2: Når du har mounta image fila med deamon tools, prøv å velg kjør eller noe slikt for den imaginere disken.

Hint 3: Last ned en crack :p

Gjest Slettet-10579
Skrevet

Off-topic : Fint bakgrunnsbilde du har :) Har du en link til det på nett kanskje?

Skrevet (endret)

Har du prøvd å lage et alcohol image... de pleier å være ganske presise...

Endret av bu7ch3r
Skrevet

prøv blindwrite eller alcohol120% til å lage image med... pleier å være det beste.

evt. søk på google om diverse innstillinger til disse programmene som passer det spillet / den kopisperren

Skrevet
Hint 1: Legg bilde til som vedlegg i stede for i selve posten, gjør det litt mere 56k vennlig

hvem har 56k enda? De som har det syns jeg synd i.

Hint 3: Last ned en crack  :p

*rødt lys blinker*

Men er jo det han må gjøre...

Skrevet

egoistisk tankegang...

Desverre er ikke Norge et land hvor all befolkningen bor stablet i en haug i midten. derfor vil det være dyrt å legge adsl til hele gjengen. Selv om jeg bor bare en time fra oslo, har jeg ikke mulighet til å få adsl hjemme... Er riktignok ikke 56k, men 64k iskd jeg sliter med da.

bare tenk over det neste gang

Skrevet
Off-topic : Fint bakgrunnsbilde du har :) Har du en link til det på nett kanskje?

Ja, var kult bilde. Du må def legge ut link eller filnavn! :thumbup:

Athelas

Skrevet

egoistisk tankegang...

Desverre er ikke Norge et land hvor all befolkningen bor stablet i en haug i midten. derfor vil det være dyrt å legge adsl til hele gjengen. Selv om jeg bor bare en time fra oslo, har jeg ikke mulighet til å få adsl hjemme... Er riktignok ikke 56k, men 64k iskd jeg sliter med da.

bare tenk over det neste gang

hvorfor er det egoistisk og spørre om hvem som har 56k enda? Er det egoistisk og synes synd på dem/deg?

gidder ikke tenke over dette.

Skrevet

Husker ikke url, og har ikke tid til å lete nå, men bildet ligger på siden.

Jeg har kjøpt spillet, ja, men jeg tror bare jeg driter i å forsøke mer. Kan alltids bare spille med cder, selvom jeg hater bytting av discker. På fifa 2005 er det heldigvis bare to cder, så det er ingen katastrofe.denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...