Gå til innhold

Får ikke startet Doom3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal man ikke kunne bestemme selv hvilke program man vil ha i bakgrunnen når man spiller et spill??? er jo teit...fikk samme problemet med sims 2...har disabla alle slike programmer jeg har men det kommer fortsatt opp...:/ Har ennå ikke fått sims 2 til å funke..=( tenkte å formatere å la være å putte inn slike program men nesten alle spillene jeg har, har jeg lagt inn som iso filer på HD`en min for å slippe å bytte cd så ofte... :(

Får vel spille sims 2 da på muttern å dem sin pc....=(

Lenke til kommentar

Du må fjerne alle spor av slike DVD og CD roms emulatorer.

 

Grunnen til at ID har innført dette er fordi mange bruke disse programmene til å spille pirat kopierte utgaver av spillet. Finner det faktisk helt logisk fordi de taper penger på det.

 

Så du må avinnstallere alle spor du har av deamon tools, og andre DVD/CD roms emulatorer.

 

Om det ligger noe igjenne i registre, kan du gjøre det på følgende måte.

 

Avinnstallert de programmer du måtte ha som emulerer DVD og CD stasjoner. Der etter laster du ned Regcleaner HER

 

Innstaler Regcleaner (Eller regsuprem, navnet skjemmer ingen). Søk etter nøkler som ikke er i bruk lengre. Finn alle spor etter de emulator programmene, fjern de. Da skal de i teorien fungere :p

Lenke til kommentar
Hei igjen!

Jeg fjernet daemontools fra maskinen uten at det hjelp noe som helst.

Ganske irriterende dette her!!

 

Hva annet kan det være?

 

 

Lasse

Her er et annet tips, så slipper du å slette alt fra maskina (dette gjelder for Fat_ass også forresten):

 

Last ned cdRwin og lag en "klone" av cdene til spillet du skal spille. Kjør denne klonen i deamontools/iconbuster eller hva slags program du nå har. Dette burde funke :D

Lenke til kommentar

jaja... er rolig jeg. :!:

grunnen til jeg nevner det er at, i tilfellet han har nyeste versjon av Alcohol, så trenger han ikke avinstallere dette. kan, som du sier, godt tenkes at eldre versjoner skaper problemer.

 

var ikke ment for å kritisere deg :roll:

 

 

EDIT: leif on visit.

Endret av Vectrex
Lenke til kommentar
Hehe ;)

 

Da anbefaler vi han å oppgradere til nyeste versjon av Alcohol da eller? Hvis han har det installert :)

Tror vi går for den, hahaha....

 

 

Hvis dette ikke løser problemet får vi stikke våre kvasi-intellektuelle hjerner sammen igjen og se om vi finner noe annet kvasi-smart å si :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...