Gå til innhold

Vet du om noen trom.....


SirAnderz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trommis her ja ;)

Beste stedet er vel fortsatt p2p-programmer og sånt. Har finni noe der, bl.a. Dave Weckl Back to Basic trommeopplæring, i tillegg til endel soloer (steve gadd, colaiuta, jordison, mike portnoy +++)

Fint å se flere trommiser her forresten :cool:

 

Jo forresten, vet om et sted: Drummerworld, er endel soloer der hvertfall.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Trommis jeg og :p

 

tenke jeg skulle kjøpe en metallica dvd når jeg kommer over til statene.

 

Features instruction on the basics, rhythm, grooves and fills, and 31 of Metallica's best songs including "Eye of the Beholder," "Fade to Black," "Jump in the Fire," "Master of Puppets," "Nothing Else Matters," "One," "Ride the Lightning," "Seek & Destroy," "The Unforgiven," "Until It Sleeps," "Welcome Home (Sanitarium)," and more! The CD includes demonstrations of each exercise.

 

http://www.musiciansfriend.com/srs7/g=perc...ase_pid/940569/

 

EDIT:

Noen her som har prøvd Easton ahead Lars ulrich signature trommestikkene?

tenkte jeg skulle prøve ett par av de..

Så de fikk veldig god respons!

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
EDIT:

Noen her som har prøvd Easton ahead Lars ulrich signature trommestikkene?

tenkte jeg skulle prøve ett par av de..

Så de fikk veldig god respons!

De er tunge, ubehagelige å holde i og spretter som faen, i følge trommisen i et av bandene mine.

 

Btw, jeg har holdt i en stikke Lars brukte på konsert. Slå den! :p

Lenke til kommentar

Trommestikkene til Lars i Metallica er ubrukelige jernrør.. :D

 

Kjenner en trommis som slår knallhardt på settet sitt og under en konsert klarte fyren faktisk å knekke ei slik trommestikke, med det resultat at eine halvdelen av stikka for som et prosjektil ut i "folkemengden".

 

Berre lettere skader dog :)

 

Sikker på du ikkje vil ha en trommelærer då? Prøvd det? eller er det uaktuelt?

Mange som liker "selvgjort er velgjort" ordtaket .. :)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...