Gå til innhold

Warcraft 4, kommer d?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde den opprinnelige planen var at naga skulle være en spillbar rase (en venn av meg mente også at det var ganske tidlig i utviklingen av Frozen Throne var ment å legge til to ekstra spillbare raser) men at dette ble skrinlagt fordi det ble for mye arbeid å tilpasse dem fullstendig (dvs for liten tid før utgivelsen)

 

Kan ha vært dårlige rykter også...

 

Sp+

Lenke til kommentar
Trodde den opprinnelige planen var at naga skulle være en spillbar rase (en venn av meg mente også at det var ganske tidlig i utviklingen av Frozen Throne var ment å legge til to ekstra spillbare raser) men at dette ble skrinlagt fordi det ble for mye arbeid å tilpasse dem fullstendig (dvs for liten tid før utgivelsen)

 

Kan ha vært dårlige rykter også...

 

Sp+

Det stemmer det

Lenke til kommentar
For å kommentere på den ekstra-rase-kommentaren, så inneholder jo editoren (og campaignen for den saks skyld) bygninger for både Naga og Draneii.

Ja, men det er liksom ikke en "hel" rase hvis du skjønner. Det som blir vanskelig i WC4 blir jo å klare å lage en story som skal være bra (forhåpentlig like bra som de andre). Siden slutten i TFT endte som den gjorde har de liksom gjort det vanskelig for seg selv å lage en oppfølger (mener nå jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...