Gå til innhold

Half-Life: Hva skjer med HL 2 nå? spillet er ferdig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kommer ikke vivendi eller valve med uttalelser om hva de er enig/uenige i... Hvorfor kan de ikke bare sette en utgivelses dato.. Begge partene og halve verden vil ha spillet ut nå.. ! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ikke bare handler om et spill.... De må få godkjent alle spillene som følger med HL2. Dessuten så har ikke HL2 gått gull ennå.

Skrevet
Fordi det ikke bare handler om et spill.... De må få godkjent alle spillene som følger med HL2. Dessuten så har ikke HL2 gått gull ennå.

wtf betyr egentlig "Gått gull" eller "Gone gold"?

Jeg skjønner ikke det, "Rct3 has gone gold", "Halo 2 has gone gold", "HL2 has gone gold" hva er dettte?

Skrevet

Jeg skjønner ikke det, "Rct3 has gone gold", "Halo 2 has gone gold", "HL2 has gone gold" hva er dettte?

Det betyr at spillet (RC) er godkjent av publisher (i dette tilfellet, Vivendi) og alt er klart til pressing...

Skrevet (endret)

Gold = spillet blir sendt til masseproduksjon. Det betyr, for Half Life 2 vedkommende, at utgiveren Vivendi har godkjent RC (en kopi av spillet som utvikleren mener er ferdig) fra Valve.

Edit: Svarte for seint...

Endret av guezz
Skrevet

Gold = spillet blir sendt til masseproduksjon. Det betyr, for Half Life 2 vedkommende, at utgiveren Vivendi har godkjent RC (en kopi av spillet som utvikleren mener er ferdig) fra Valve.

Edit: Svarte for seint...

Ditt svar var tydeligere enn han som var før deg :) heeh! Takker for svar jah :)

Skrevet

For å nevne en ting til med "GolD"

Det heter "Gold" fordi spillet kommer ut på en Gullfarget plate. Eneste av sitt slag og den "ekte" originalen. Etter det tar de den og lager masse "Sølvfargede" plater som vi da kjøper. Gold CD-en rammer de inn og henger på veggen.

Skrevet
den er ikke nødvendigvis gullfarget da men noen er vel det..

I begynnelsen var de fleste brennbare CDR'er gullfarget, det er nok der begrepet kommer fra. Idag kan den vel i prinsippet ha en hvilken som helst farge.

Skrevet
fy f så jeg gleder meg nå ... håper vi får noe gold melding eller noe idag!!! :w00t::thumbs::thumbup::fun::yes::grin:

Jepp, vi får satse på det! :yes:

Gleder meg helt sykt til jeg putter inn cd`n med HL2 :p:cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...