Gå til innhold

WC3, er det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg wc3 for å spille online. er det verdt pengene og er det noe bra? Er det sånn at du har en account som du kan komme deg opp i level med eller hvordan hvirker det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er DEFFINATLY verd pengene :yes: Det er det spillet jeg har hatt mest morro med i hele gaming-livet mitt.. Level-systemet fungerer slik at hver gang du vinner, får du Experience poeng på accounten din, og hver gang du taper en kamp mister du experience poeng... Men i begynnelsen får du kanskje rundt 100-150 XP pr. seier og mister bare rundt en 10-15... Etter hvert blir det mer og mer krevende å gå opp i level!

Så mitt råd: Løp og Kjøp :thumbup:

Skrevet
+ at du kan også spille 'custom games' på battle.net også hvis du ikke visste det.. Tower defence, DOTA osv.

Liker best custom games på battle.net jeg.....herjer litt på hero arena :w00t:

Skrevet

Seff er Wc3 vært alle penga, mange timer på battle.net som er veldigt morsomt,

og ikke snakke om lan games :) jepp er værdt penga.

Skrevet

Skal bare sies at jeg har hatt et par hundre timers moro med WC3 spesielt customgames. Spiller egentlig ikke så mye ladder (dvs at du får experience per win osv) Men WC3 er et knusende godt kjøp. går ut i fra at du kjøper frozen throne og når du først er i gang?

Skrevet
Jeg synes nå at sp i WC3 er verdt å få med seg og jeg da... ikke bare mp..!!

Singelplayer delen er meget verdt å få med seg. Den har en fantastisk historie som fortelles utover i spillet. At jeg kunne glemme splayern.

Skrevet
Sånn! Da var ROC og TFT bestilt fra elkjop.no :)

Meget godt gjort. Du har nå mange hundre timer foran pc-skjermen i vente. Dette er en av de spillene med best holdbarhet, altså mest morro for pengene. :yes:

Skrevet

Bare en ting, hadde du forventet noe annet enn "løp og kjøp asap" og "wc3 er det beste spillet i verden" når du poster i wc3 forumet???

Ikke det at jeg er uenig, det er definitift verdt pengene!

Skrevet
løp_og_kjøp! Men kjøp TFT også (siktet til H4ngm4n, få rumpa i gir mann)

Skal bestille fra internett nå snart (er jo INGEN som har det her på Hamar), skal bare finne det billigste stedet først!

OleJørgen: Hvor mye måtte du ut med for TFT fra elkjop.no? Og åssen betalingsmåte kan man bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...