Gå til innhold

Nå har jeg fått min 6260!


Eirik-h

Anbefalte innlegg

Mulig det er svart på før, men følger det med datakabel?

Fikk ikke med noen data-kabel, nei. Jeg bruker en laptop med IR for å overføre filer, men går nok til anskaffelse av et snedig lite Bluetooth-adapter etter hvert. Kjekt å ha det, uansett.

 

Spørsmål ang. mp3 funksjonen

- Fåes det med program hvor man kan lage egne playlister ?

Det media-prog'et som følger med er RealPlayer. Fungerer fint, og har en funksjon som lar deg lage spillelister (som realplayer kaller det så pent). Nå skulle jeg egentlig til å rakke litt ned på RP's spilleliste-funksjon som jeg, til nå, ikke har fått til å virke. Men så tenkte jeg jeg skulle prøve en gang til nå mens jeg skrev dette, for ikke å drite meg loddrett ut liksom. Og se, det funket bra... :blush::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av dere som har problemer med at skjermen er ujevn på telefonen?

 

Jeg (ezcey) kjøpte denne telefonen igår, og idag har jeg telefon nummer 2, virker til at både displayet og rammen er skjeve...

 

Noen andre som opplever det samme?

 

Ang. zoom så kan man zoome en gang, med 2x zoom.

Det ER støtte for MP3, spilles av i RealPlayer.

 

Og man kan bruke telefonen sammenklaffet, da skjermen er roterbar så den kan legges ned med skjermen innover og utover.

Lenke til kommentar

Den første telefonen jeg fikk var hele bildet skjevt på displayet, man kunne se en liten strek i toppen, som altså skulle være bunnen av selve bildet.

 

Også nå er bildet skjevt på displayet, men ikke like mye som den forrige.

 

Og når man har telefonen sammenklaffet, så ligger ikke "topplokket" bent på plass.

Lenke til kommentar
Den første telefonen jeg fikk var hele bildet skjevt på displayet, man kunne se en liten strek i toppen, som altså skulle være bunnen av selve bildet.

 

Også nå er bildet skjevt på displayet, men ikke like mye som den forrige.

 

Og når man har telefonen sammenklaffet, så ligger ikke "topplokket" bent på plass.

Har ikke noe problem med displayet, bildet er helt fint. Men jeg ser hva du mener med at selve tlf'n kan virke skeiv, eller fort kan bli det. Jeg tror ikke leddet på denne er like kraftig og bra som på andre klapptlfer jeg har sett. Jeg har en "slark" sidelengs på topplokket på en liten millimeter eller så, men med mye (uforsiktig) bruk virker dette som et ganske klart svakt punkt....

Endret av Archeron
Lenke til kommentar

Hei!

Har jo vært mange som ikke var fornøyd med størrelsen på telefonen... jeg var i butikken og så på telefonen, men jeg synes også at den virket i størrste laget. Hva sier du, blir den for stor? Så ikke ut som en telefon som ligger fint i lommen....

Så var det dette med de tastene som ligger under skjermen.... fungerer det fint, eller er det bare plagsomt??

Lenke til kommentar

Størrelsen og funksjonaliteten er grei på telefonen.

funksjonaliteten er topp, men jeg liker ikke at displayet er skjevt, vil ikke ha det slik.

 

Hadde den ene telefonen en knapp dag, og den var skjev fra det øyeblikket den kom ut av esken.

Den andre var litt jevnere, men fortsatt skjev.

 

Ang. minnekort til denne telefonen;

 

Hvor stort støtter den?

Og, kan man få tak i en adapter slik at kortet blir lengre, for bruk i en kortleser?

Lenke til kommentar

Venter på denne telefon fra mpx.

Er det en svakhet på telefonen ang. konstruksjonen?

Ser at noen sier den er skeiv. Det høres ikke bra ut.

 

Testene på telfonen varierer. Er det en god telefon?

Hvordan er skjermen? Klare bilder?

Er det enkelt med overføring via Bluetooth på denne?

 

Ser en kan ha mp3 ringetoner på denne. Hva er det beste til å bruke til å evt. klippe mp3 filer med?

Hvor finner en gode themes og spill(foruten zedge)? :)

Lenke til kommentar

Tastene er veldig bra synes jeg, men de virket litt slarkete med en gang jeg fikk dem. Dette ble borte etter en dags bruk, og skyldes sikkert støpekanter etter produksjonen eller noe sånt.

 

Jeg synes sjermen er veldig klar og fin, og at bildene er overraskende bra til at oppløsningen er såpass lav.

 

Konstruksjonen virker bra, men jeg synes den kunne vært hakket bedre skrudd sammen. Jeg har ingen problemer med skeiv skjerm e.l. Men det er en anelse slark i øvre del av telefonen når den er slått sammen... dette er kanskje vanskelig å unngå når skjermen skal kunne roteres?

 

BT-overføring er helt uproblematisk.

Lenke til kommentar

Telefonen ligger kjempe bra i lommen.

Noen ganger merker jeg ikke at jeg har den der.

 

Tastene er blitt bedre med tida. Kjempelett og skrive meldinger. De har "myknet" seg opp og at tastene er på samme del som skjermen er bare kult.

 

Den er ørlitterann slarkete i skjermen ja. Men ikke så det gjør noe.

 

Skjermen er like bra som på 7610. Bare klarere, Jeg har sammenliknet.

 

Jeg hadde ett lite promlem med det med minnekort da.

Jeg var i Oslo igår og kjøpte 256MB RS-MMC på datakjeden.

Satt det i telefonen, Alt funka jo som det skulle bortsett fra at han ikke ville filme når videominnet var satt til minnekort.

Så jeg stakk innom Nokiashop i byporten.

Det første han sa var: Har du formatert det?

Jeg bare: Shit! :ohmy:

Så prøvde jeg det da. Men da klikka telefonen.

Alt hengte seg opp og jeg fikk ikke engang skrudd den av.

Så jeg nappa ut batteriet, og når jeg fikk den på igjen stod det: Skadet minnekort :ohmy:

Jeg tenkte: ja, ja Jeg prøver igjen.

6 ganger gjorde jeg det samme før jeg prøvde å formatere det i kameraten min sin 7610.

Ble formatert på 10 sek.

Så prøvde jeg igjen i min Nokia 6260.

Den klikka på nytt så jeg lot den stå i halvannen time mens den "formaterte"

Men nei Telefonen hadde klikka og jeg måtte nappe ut batteriet.

Nå står det fremdeles "skadet minnekort".

Så idag sendte jeg den inn for å bli fiksa. Tar det på garantien men det kosta 190kr i frakt.

Forhåpentligvis får jeg den igjen innen 2 uker eller før

 

Så jeg får vite hva feilen er når jeg får den, så dere får være tolmodige i 2 uker for å finne ut om den tar 256MB minnekort eller om det bare var min telefon.

men han på Byporten sa at det var VELDIG rart og at jeg skulle sende den inn.

 

Men hvis jeg ikke husker feil så står det på Nokia.no eller .com at den tar opp til 512MB.

 

Men ellers er ingenting feil.

Topp telefon :thumbup:

Lenke til kommentar

blir litt satt ut her jeg, de av dere som har kjøpt denne koseklumpen her nevner jo ikke ubetydelige små feil... men skjev ramme, problemer med minnekort bruk og slarkete skjerm!!!

HALLO.....

Forteller ikke det dere noe?

Styr unna hele greia, den ser jo ikke akkurat bra ut liksom, stor og j.....!

Merkelig tasteoppsett og ingen ytre skjerm?!?

Men til tross for det da... så sier dere topp tlf?!?

Tydeligvis vant til Nokia og alle de feilene som følger med da tydeligvis - hehe!

 

:dribble:

Lenke til kommentar
blir litt satt ut her jeg, de av dere som har kjøpt denne koseklumpen her nevner jo ikke ubetydelige små feil... men skjev ramme, problemer med minnekort bruk og slarkete skjerm!!!

HALLO.....

Forteller ikke det dere noe?

Styr unna hele greia, den ser jo ikke akkurat bra ut liksom, stor og j.....!

Merkelig tasteoppsett og ingen ytre skjerm?!?

Men til tross for det da... så sier dere topp tlf?!?

Tydeligvis vant til Nokia og alle de feilene som følger med da tydeligvis - hehe!

 

:dribble:

Nå tar du opp kun feil med telefonen da.

Det er også tenkelig at det er bare enkelte av de nokia 6260 som har feil.

Ikke alle har skeiv skjerm. Kun 1!

Min har ikke det.

Det har ikke noe å telle på telefonen hvis en telefone her en feil.

Du er urimelig på utsagnet ditt.

Lenke til kommentar

Først skjønte jeg ikke hva som var feil med bildet men jeg skjønte det etterhvert.

 

Det står jo på Mobile-rewiew.com at den har MP3 i mono & radio i stereo.

Det var litt rart. Jeg hører da ikke forskjellen på radio og MP3. (bortsett fra at det skurrer på radioen når vi er i tunell :p)

Da får de som har telefonen for øyeblikket høre om det er forskjell på radioen og MP3 (jeg får ikke hørt ekstra godt etter grunnet av garanti reparasjon de nærmeste 2 uker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...