Gå til innhold

Nå har jeg fått min 6260!


Eirik-h

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er litt misfornøyd med batterikapasiteten. Nå har jeg brukt mye Bluetooth,RP, kamera og samtale og må batteriet må lades etter et døgn.

Hadde 6610 før som ikke trengte lading på 12-13 dager(uten at den hadde MP3og kamera som sikkert tar en del strøm).

Andre som har synspunkter på det?

Lurer litt på hvordan en kan slette spill som ligger inne fra før. Har prøvd med FExplorer uten hell.

Endret av molto
Lenke til kommentar

Trokke du får sletta de spillene som ligger inne på tlf.

Telefonen her ikke bra batterikapasitet nei men husk at den har en stor og oversiktlig skjerm.

Men den er generelt dårlig ja.

Går vel ca 2 dager mellom hver gang jeg lader.

Jeg ringer litt og hører på radio.

Husk også at symbian tar masse strøm.

Hvis du vil ha en telefon med bra batterikapasitet så kjøper du egentlig ikke 6260.

Lenke til kommentar

Jeg er og kjempefornøyd med min 6260 og kan anbefale den til mange, men jeg har kjøpt en s-700 og venter på den.

Ingenting gale med Nokia, men jeg tester ut mobiler, så det blir vel ikke den siste som kommer til å holde i handa. ;)

Ligger på finn.no og på bruktmarked her på amobil.

29 mp3 som er krympet i megabite og en del bakgrunner, men fremdeles rikelig med plass på minnekort.

Men sier oppigjen att 6260 er en kjempemobil så løp og kjøp til den som vil ha den :yes:

Endret av raatass40
Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd e-post på min 6260 har ikke tenkt å gjøre det heller.

Det er ingen vits.

Vet ikkeno om hvordan e-post greia virker.

Det løste seg av seg selv. Etter du har sletta må du koble deg opp igjen så forsvinner de.

E-post er en glimrende funksjon. Nå kan jeg sjekke den private e-mailen min fra mobilen. Helt topp.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd e-post på min 6260 har ikke tenkt å gjøre det heller.

Det er ingen vits.

Vet ikkeno om hvordan e-post greia virker.

Det løste seg av seg selv. Etter du har sletta må du koble deg opp igjen så forsvinner de.

E-post er en glimrende funksjon. Nå kan jeg sjekke den private e-mailen min fra mobilen. Helt topp.

er verdt å huske at gmail støtter pop3 (leste at de hadde lagt det inn nå iallefall) men ikke hotmail :(

Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd e-post på min 6260 har ikke tenkt å gjøre det heller.

Det er ingen vits.

Vet ikkeno om hvordan e-post greia virker.

Det løste seg av seg selv. Etter du har sletta må du koble deg opp igjen så forsvinner de.

E-post er en glimrende funksjon. Nå kan jeg sjekke den private e-mailen min fra mobilen. Helt topp.

er verdt å huske at gmail støtter pop3 (leste at de hadde lagt det inn nå iallefall) men ikke hotmail :(

Det stemmer. Den støtter Pop3.

Lenke til kommentar

Er det sånn at MP3 spilleren lå innpå minnekortet når dere kjøpte mobilen deres?

 

for jeg skal jo ha inn et 512Mb kort i min 6630, og da lurer jeg på dette, pga. om spilleren ligger på det 64Mb kortet blir jo spilleren borte da når jeg tar det ut og setter i mitt nye kort?!

 

eller? :dontgetit:

 

evt. kan jeg gjøre vis dette er tilfelle? for kortet må vel formateres også? (512Mb kortet) ?

Lenke til kommentar
kan det være i en for høy kvalitet? sjekk bitraten

Jeg har aldri vært fornøyd med kvaliteten på høytaleren på min 6260. Tenkte tanken her for noen dager siden at jeg har faktisk bare mp3'er med bitrate på 192-320. Vil lyden fra høytaleren bli dårligere ved høy bitrate? Jeg sammenlignet lyden med kompisens 6230 og lyden på 6230 er sykt mye bedre. Er det mulig at han rett og slett har "dårligere" mp3-sang enn meg?

 

hmm.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...