Gå til innhold

Nå har jeg fått min 6260!


Eirik-h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. det er en bra tlf, men den ser jo ut som en SE Z600 på steroider :cool:

 

Den er irreterende stor. Knappene, spes av og på knappen må du trykke ekstremt langt ned. knappene er dårlige. Fin symbian tlf til en billig penge. hvor mye ga du for den? selv om man kan vri på den slik at insiden kommer ut, burde den fremdeles ha display på begge sider. Ladetid på batteriene er 16-24 timer. men BLC-5 batteriet som jeg mener den bruker. Tåler å b li brukt med engang. ikke no stress.

 

Men uansett kos deg med telefonen. Si ifra hvis symbianen blir ustabil.. :D

 

God kveld :thumbup:

Lenke til kommentar

hvor ga du 3613; hen?

 

er det stereo høytalere?

 

er skjermen like stor som på 6600???

 

ser fin ut! GRATTIS til deg!!!

 

ps:kan du bruke en mp3 sang som ringetone? og kan du "slå" av utboksen, sånn at utmeldingene ikke ligger i telefonen....det gjøres vel innpå innstillinger inni meldingsmenyen...

 

hvor får jeg denne billigst hen?

 

tar du opp video med lyd?

Endret av jmmk
Lenke til kommentar

jeg lekte litt med denne her om kvelden.

 

Synes det var en flott telefon utseendemessig. Og hands down den peneste series60 telefonen som selges i norge. (samsung d710 er den peneste ellers)

Men tasteplasseringen er mildt sag irriterende, nokia har helt sikker tenkt at man skal flippe skjermen rundt å bruke den på den måten, men dette er lite hensiktsmessig fordi ved omtrent alt du skal gjøre så krever det tekstinput, så det er bedre å bruke den som en vanlig klapp telefon. Det var veldig bra lyd i ekstern høyttaler ved mp3 avspilling, like bra eller bedre enn 6230. Hadde det ikke vært for at jeg eier en 6600 så hadde jeg nok kjøpt denne telefonen. Eneste tekniske forskjell fra 6600 er stereolyd og bedre ekstern høyttaler.

 

3 negative ting som nokia forhåpentligvis gjør noe med ved første SW oppgradering.

 

Meldingsminne:

Det ser ikke ut til at man kan flytte meldingsminnet fra telefonen til minnekortet

Dette fører til at man ikke kan motta større filer via BT enn det er ledig minne i telefonen, (8MB når man får den) litt kjipt når man har mottatt noen SMS/mms og så har lyst til å overføre en 6mb mp3 fil fra en kompis...

 

Mp3 avspilling:

Jeg kunne heller ikke finne noen mp3 spiller, men det kan være jeg som blingsa, det betyr isåfall at man må bruke ultramp3 og den er litt sketchy å kjøre i bakgrunnen, så man kan ikke alltid forvente å kunne bruke telefonen til andre ting når man spiller av mp3.

 

Agilemessenger:

En annen ting som er dumt er at kameraet ikke fungerer i agile messenger siden man må vri skjermen for å bruke det, agile har vært snille nok til å lage en egen versjon av agile til 6260 hvor de har fjernet kamera støtten. Da det å kunne ta bilde og sende det til msn kontakter er noen av det som er tøffest med agile, er dette en ganske stor begrensning, hvis man er mobil msn fan.

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar
hvor ga du 3613; hen?

 

er det stereo høytalere?

 

er skjermen like stor som på 6600???

 

ser fin ut! GRATTIS til deg!!!

 

ps:kan du bruke en mp3 sang som ringetone? og kan du "slå" av utboksen, sånn at utmeldingene ikke ligger i telefonen....det gjøres vel innpå innstillinger inni meldingsmenyen...

 

hvor får jeg denne billigst hen?

 

tar du opp video med lyd?

anyone?

Lenke til kommentar

Skjermen er like stor som 6600, dvs det er samme skjermen som 6600.

 

Skjermen er fysisk større en SE K700, men SE k700 har samme antal piksler, så du kan vise like mye på skjermen om gangen på en K700 som 6260, men det vil bare være mindre og skarpere.

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...