Gå til innhold

Nå har jeg fått min 6260!


Eirik-h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er strålende fornøyde. (Ihvertfall jeg og de andre har jeg fått inntrykk av)

Bare no småfeil men ikkeno problem å fikse det.

Ta det på Garantien.

 

Deesuten hvis skjermen er skakk så går det jo ann å skru opp tlf. og rette litt på den men jeg anbefaler det ikke. Få Proffer til å gjøre det, som ikke ødelegger garantien :p

 

Har alltid hatt Nokia jeg og synes ikke det er mange problemer med produktene dems.

Første gangen jeg har måtte sende den inn var nå så.....

Lenke til kommentar

Føler nesten at jeg må kommentere her. Jeg har en 6260, sølvfarget, kjøpt fra mShop. Den er helt som den skal, ikke noe skakk skjerm, dårlig lyd eller andre problemer. Den er helt som den skal - og etter spesifikasjonene som ble oppgitt før jeg kjøpte den.

 

Det blir litt feil, synes jeg, å klage på at den ikke har utvendig skjerm når man vet dette. Hvis man ikke vil kjøpe telefonen så kan man la det være. Når det gjelder formatering av minnekort så tar det tid og jo større kort desto mer tid tar det. Et 256-kort kan ta noen minutter å få formatert og telefonen jobber intensivt med dette til den er ferdig. Vent til det kommer OK-melding. Dette er ikke noe nytt, det var akkurat det samme på f.eks. Siemens SX1.

 

Jeg er strålende fornøyd med telefonen, men nå har jeg den ikke som et leketøy heller. Kan virke som om enkelte på dette forumet burde ha 3200 og Game Boy ;-)

 

-Magnus

Lenke til kommentar
blir litt satt ut her jeg, de av dere som har kjøpt denne koseklumpen her nevner jo ikke ubetydelige små feil... men skjev ramme, problemer med minnekort bruk og slarkete skjerm!!!

HALLO.....

Forteller ikke det dere noe?

Styr unna hele greia, den ser jo ikke akkurat bra ut liksom, stor og j.....!

Merkelig tasteoppsett og ingen ytre skjerm?!?

Men til tross for det da... så sier dere topp tlf?!?

Tydeligvis vant til Nokia og alle de feilene som følger med da tydeligvis - hehe!

 

:dribble:

HALLO TIL DEG OG!

:nei:

hvor mange har du sett som har kommentert skreiv skjerm her? Jeg har sett en.

 

problemer med minnekort? jeg har sett en.

 

slarkete skjerm var vell mitt utsagn, men her er det snakk om en LITEN millimeter. er man ikke forsiktig med den så blir den nok slarkete ja, men jeg ser ikke at dette er noe feil med konstruksjonen. når man kjøper seg en telefon til 3-4000 tar man den ikke med på camping, i lomma på nato-øvelsen eller åpner pils med den. den er laget i plast, og slites (etter hvert)... du får ønske deg en i aluminium eller kanskje titan, da kanskje du sitter unna det problemet.

 

tasteoppsettet er ikke merkelig, men det er annerledes. skriver du hvert ord i en tekstmelding feil er nok sikkert slette-tasten plassert litt feil for deg, men hva gjør det om du bruker et halvt sekund mer på å trykke på en knapp? om du flytter hånda litt lenger opp så når du faktisk C-tasten og #-tasten med samme finger uten å flytte hånda (det gjør i hvert fall jeg).

 

telefonen har ingen ytre skjerm nei, og det argumentet begynner jeg å bli ganske lei av nå! tv2 hjelper deg(/dinside.no) onsdag 20.okt hadde ingenting annet å trekke ned på i testen enn "mangler ytre skjem". har folk 14 tomler på hverhånd så nedsatt koordinasjonsevne at dem ikke klarer å åpne lokket i et sekund for å se på klokka, så bør dem styre unna en "klapp-tlf", og heller skaffe seg armbåndsur og sende beskjeder med et bål og et ull-teppe eller noe sånt... hva skjer når den ringer og folk fremdeles ikke klarer å åpne den?

 

Ja, jeg er meget fornøyd. Har ingen problemer med min telefon....

 

-------------------------------

 

EDIT: jeg leste akkurat mobile-review's test som arehei linket til på forrige side. Hun der Maria som står oppført som oversetter kan neppe ha bestått i engelsk på ungdomsskolen! Og det pleier å være en fordel når man skal skrive engelsk... syntes jeg fant skrivefeil i annenhver setning.... *grøss*

Endret av Archeron
Lenke til kommentar

Et dumt spørsmål kanskje, men hvordan formaterer dere et nytt minnekort?

 

Synes det høres litt negativt ut med skeive skjerm og at en evt. må bytte telefonen.

Men ser en på alle problemene til K-700 er dette minimalt.

 

Er det problemer med telefonen og en må levere den inn, må det gjøres der en kjøpte den?

 

Venter spent på den. Så forresten på mobile review at der var spill på den,men har sett andre plasser at der ikke skal være installert spill på den. Hva er korrekt?

 

Demoprogrammene en får med er de verdt å kjøpe?

Lenke til kommentar
Så forresten på mobile review at der var spill på den,men har sett andre plasser at der ikke skal være installert spill på den. Hva er korrekt?

 

Demoprogrammene en får med er de verdt å kjøpe?

Det er forhåndsinstallert tre spill. Bounce (hoppende rød ball på nye eventyr), CardDeck (en samling diverse kabaler) og Snake Ex (en ny utgave av Snake).

 

Har ikke funnet ut at Try&Pay-programmene var noe særlig. Slett dem og finn heller tilsvarende programmer som freeware på nettet rundt om kring. Leter man litt (er skrevet en del adresser på forumet) så kan man finne mye bra programmer gratis. Anbefaler i første omgang og prøve FExplorer. Grei måte å holde styr på filene på telefonen...

Lenke til kommentar
Takk for svar, men lurer fremdeles på hvordan man formaterer et nytt minnekort. Har telefonen noe funksjon for det?

 

FExplorer, hvor finner jeg det? :

Jeg hadde ikke vurdert tanken på å formatere ett nytt minnekort før han på Nokiashop sa at det MÅTTE gjøres for at telefonen og minnekortet skulle fungere sammen.

Minnekortet må bli formatert av den telefonen det skal brukes i.

 

Reintz* Jeg mener jeg skrev før i et innlegg at jeg lot telefonen være i fred i halvannen time mens den "formaterte" (klikka hos meg :p)

 

Dessuten er jeg ikke dum. Jeg lånte kameraten min sin N7610 og den klarte å formatere det på 30sek.

 

Jeg har skrevet det her før og du burde kanskje lese gjennom alle postene før du stiller spørsmål fordi det står mange svar i alle inleggene.

Lenke til kommentar

Jeg er godt fornøyd med telefonen sånt sett, har endelig vendt meg til den nå (etter to dagers bruk) og kan si meg fornøyd, til tross for at jeg savner noen funksjoner.

 

"Try&Buy" var noe piss, totalt unødvendig i gi oss "spam på mobilen" også.

 

Ellers savner jeg å kunne sette alarm på hver dag, angi klokkeslett på alarmer i kalenderen og på gjøremål, nedtelling og stoppeklokke.

 

Og jeg synes også at Nokia kunne presset inn et megapixelkamera mens de var igang.

 

Håper på en ordning med skjermen min, for jeg synes ikke den skal være skjeiv med tanke på prisklassen telefonen lå i.

Lenke til kommentar
Jeg er godt fornøyd med telefonen sånt sett, har endelig vendt meg til den nå (etter to dagers bruk) og kan si meg fornøyd, til tross for at jeg savner noen funksjoner.

 

"Try&Buy" var noe piss, totalt unødvendig i gi oss "spam på mobilen" også.

 

Ellers savner jeg å kunne sette alarm på hver dag, angi klokkeslett på alarmer i kalenderen og på gjøremål, nedtelling og stoppeklokke.

 

Og jeg synes også at Nokia kunne presset inn et megapixelkamera mens de var igang.

 

Håper på en ordning med skjermen min, for jeg synes ikke den skal være skjeiv med tanke på prisklassen telefonen lå i.

er det noe du savner???

 

jammen du har jo symbian jo mann!

 

det er jo bare å laste ned det programmet som har det du savner... :thumbup:

 

 

det som er så bra med symbian vettu!

 

http://www.aivanet.com/dload.php?cat=48

Lenke til kommentar
Noen som har testa den utover minnekapasiteten, hvor mye den takler?

I butikken sa de at man helst ikke skulle gå over 128mb, men ser her at det er folk som har testa 256, noen over? stabilitet?

de fleste har vel 512mb?

 

jeg har vertfall bestilt det til 6630...men den er kjappere da... men uansett 6600 bruker jo 512mb uten problem....

Lenke til kommentar

Jeg pælma ett 256MB RS-MMC inn i den.

Han klarte ikke formatere det.

Så jeg sendte den inn til service gratis på garantien.

Men det er ikke sikkert at feilen er at den ikke tar høyere enn 256.

Men det finner jeg ut om halvannen uke.

 

Det står på nokia.no at den tar 512mb.

Men det står også at den ikke har radio eller MP3 spiller....... og at 6230 ikke tar høyere enn 32mb :!:

Sammenlikna 6260 og 6230.

Det må være no feil på sida dems. Han som lagde den sida var ikke helt våken væ? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...