Gå til innhold

Forslag: Betalt medlemsdel


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-05-18 18:52, b-duvaland skrev:

Hardware.no som betalingstjeneste ?
:lol:
:lol:


Det finnes 100 sider som har bedre/mer objektive/raskere nyheter.


Det finnes 100 sider som har bedre og et langt mer seriøst forum.


Det finnes 1000000 sider som har bedre hardware-tester.


Og ikke minst, bortimot alle andre hardware sider har opptil mange ganger så høyt kompetansenivå på sine skribenter, og ikke minst de som tester hardware.


Nok en total meningsløs post som neppe har interesse for andre enn posteren. Er det mulig å bare være ørlite konstruktiv i kritikken? :smile:

 

Det er forresten ingen som tvinger deg til å besøke HW.no :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-18 20:09, Howard skrev:

Nok en total meningsløs post som neppe har interesse for andre enn posteren. Er det mulig å bare være
ørlite
konstruktiv i kritikken? :smile:


Det er forresten ingen som tvinger deg til å besøke HW.no :wink:



 

Nok et totalt meningsløst svar some neppe har noen videre interesse enn å tilfredstille posteren eget ego. Er det mulig å bare være ørlite konstruktiv når du svarer?

 

Det er forresten ingen som tvinger deg til å holde HW.no gående. :wink:

Lenke til kommentar

Hva skjer om alle gjør dette. Jeg har ca 200 sider i favorites. 200x200=40000 kr det blir dyrt å surfe hvis dette skal være trenden.

På meg virker det som om dere har bestemt dere allerede for å begynne med betal tjeneste.

Hva folk sier de er villige til å betale for, og faktisk betaler for er noe helt annet.

Bare se hvordan det gikk i england med betal tv for fottballen. Alle undersøkelsene tilsa god forettning.

Nå er ITV konk.

Julle

_________________________________

SSDD - same shit, different day

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg er luta lei av alle de useriøse innleggene. Også lutelei av alle de som gir så sykt useriøse svar.

 

Å betale litt i året hade vært en fin måte å få vekk mange av disse folkene på:)

Det med reklamen. Den ødelegger jo ingenting av siden. Den er bare positiv den, for den finansierer litt av siden:)

 

(Jeg er "ny" her på forumet. Eller med nytt nick. Det gamle var Saviola16)

Lenke til kommentar

Quote:


Nok et totalt meningsløst svar some neppe har noen videre interesse enn å tilfredstille posteren eget ego. Er det mulig å bare være
ørlite
konstruktiv når du svarer?


Det er forresten ingen som tvinger deg til å holde HW.no gående. :wink:



 

Må du gjøre dette , det fører bare til at enda flere dasser som meg blir fristet til å svare som dette.

Ingen som tvinger deg til å skrive meningsfulle poster :smile:

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at jeg synes det er veldig mange som mener at det kan være en fin tjeneste. Det er hyggelig. Det betyr at vi kan gi de betalende medlemene mye mer enn vi kan nå.

 

Så til de som er skeptiske;

 

Dersom vi innfører en slik tjeneste så vil det komme i tillegg til siden dere kjenner i dag. Tydeligvis synes dere siden er bra nok til å besøke nå og det skal vi sørge for at ikke endrer seg (så langt det er mulig). Jeg vet at der er mange som ikke vil betale for mer enn de får nå, men det er også de som vil ha mer. Vi vil gjerne gi ALLE mer tester, flere nyheter osv, men vi har rett og slett ikke penger til det. Det er her en betalingstjeneste vil komme inn.

 

Qxl har blitt nevnt som eksempel, men vi snakker ikke om å gjøre siden om til en betalingstjeneste, men å ha det i tillegg.

 

Uansett, trodde jeg ikke at så mange ville være positive til en slik ordning og håper at vi kan tilby de leserne som vil ha litt ekstra akuratt det :smile:

Lenke til kommentar
Jeg må bare si at jeg er luta lei av alle de useriøse innleggene. Også lutelei av alle de som gir så sykt useriøse svar.

 

Å betale litt i året hade vært en fin måte å få vekk mange av disse folkene på:) [/quoute]

 

hvis du tror du får flere seriøse innlegg med i et forum der folk betaler noen kr året for å være medlem, der tror jeg du tar feil :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


-VIP medlemskap

Så jeg kan skryte til andre "n00bs" på hw.no forumet at jeg har hw.no VIP medlemskap?? :smile: fint sjekketipz, men praktisk??


 

Vel, kanskje det kunne satt opp HardDate (ala spraydate) for deg og dine :lol:

 

Sant som en oppføre meg her sier; det vil ikke komme mer seriøse ting ut av kjften til folk hvis de blir abn. tjeneste...:grin:

 

Men, seriøst, selvsagt kan man gå andre steder i lese gode tester (såg tom's var nevnt). For min egen del er det likygyldig om jeg leser test på engelsk eller norsk. Kan godt være tysk og for den sags del!?! Men det er kjekt å ha noe på norsk, selv om halvparten her har eng./no om hverandre med ord/bokstaver/forkortelser/stavefeil.

 

Syns hw.no fremstår som det beste norske nettstedet på data.

Lenke til kommentar

ok. si om HW starter sin VIP greie..de må holde i gjenn eller lage mere artikler til sine VIP kunder.

 

vi andre som er grunnen til at webchoppene låner ut utsyr samt betaler reklame plass til HW får altså ikke "alt" hva skjer?

 

jo Websoppene ser ikke noe lønsomhet i å levere ut utstyr eller kjøpe reklame plass hos HW lenger da de ikke får noe kjøpe respons verken av de som har fått for lite inf. eller de få super "nerdene" som har det de trenger...

 

antal treff på HW daler sakte men sikkert. inntektene svikter, de som har kjøpt VIP fordel starter å klage på Hvor for det ikke er mere VIP stoff...

 

hardware.no slutter å eksistere... de glemte hvem som er viktigst nemlig massen...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-18 02:52, Anders Leipsland skrev:

Quote:


Den 2002-05-18 02:18, magfa skrev:


ikke om jeg betaler for noe jeg kan få gratis andre steder.



 

du er ikke alene :smile:

 

Dere er ikke alene...

Hw.no er en sinnsykt bra side, men å betale penger for å få norske oversettelser blir for dumt... jeg forstår engelsk like bra og kan lese nyhetene på det språket... Når det gjelder hardwaretester er det å ta et søk på google så ser man minst 10 reviews av produktet man søker på. Reviews'ene er like bra eller bedre enn hw.no sine. Man har jo bl.a. video reviews osv. osv.

 

Eneste grunn til å betale er nok hvis man får tilgang til et forum uten idioter (for idioter vil ikke betale 199kr for å lage en tråd med tiss og bæsj som emne/innhold - håper jeg).

 

Reklamen blåser jeg i, finnes massevis av software som tar bort bannerne osv. så jeg (og mange andre) har jo de såkalte "medlemsfordelene" allerede...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...