Øyst Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Er det noen som har sett noen dato, eller som kan foreta en kvalifisert gjettning på hvor lenge vi vil ha socket 478 hovedkort og prosessor i butikkene? Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på å oppgradere deler av socket 478 systemet og lurer på om jeg kan vente til neste lønning om en mnd. Endret 13. oktober 2004 av Øyst
Thombr86 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vil ta en kvalifisert gjetning på at det ikke blir begynt faset ut før om toppen 1 år, men vil antageligvis være tilgjengelig til midten av 2006. Men det vil leve lenge på bruktmarkeder!
Rayline TWB Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Og jeg tipper litt kortere - tenker at på slutten av 2005 vil 478 være temmelig ute av bildet, men som Bratern sier - på bruktmarkedet vil nok 478 kunne fås i lang tid fremover.
Øyst Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Takker så mye. Jeg ble så betenkt når jeg så det tempoet Sempron erstattet Barton og Thorton på enkelte web-shopper. Men nå sover jeg mye roligere
Thombr86 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Takker så mye. Jeg ble så betenkt når jeg så det tempoet Sempron erstattet Barton og Thorton på enkelte web-shopper. Men nå sover jeg mye roligere Og nå er snart Socket A død, husker ikke akurat når A64 kom, men det var vel for 1,2-1,5år siden? Derifra hadde den "kvalifiserte" gjetningen sin rot Endret 13. oktober 2004 av BrAtTeRn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå