verwooks Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Får ikke bittorrent til å fungere mellom smootwall boksen min. Har åpnet port range 6881-6889 og port 6969. Hva annet kan jeg prøve?
Arne Nåtedal Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Sikkert dataen... Ikke dataen, men PCen, God damnit!!!!!
verwooks Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Ja litt dårlig forklart kanskje, bruker smootwall mellom pcen min og internett, som en firewall/gateway.
verwooks Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Noen som har peiling på dette eller? Får det fortsatt ikke til å fungere. Det funket med vanlig windows XP firewall når jeg åpnet portene. (Og nei, har ikke xp firewall fortsatt aktivert)
ostepopp Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Regner med at du har forwardet portene til din ipadresse?
verwooks Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Tror dette er som standard. Er en enkel gui sak man ordner dette i smoothwall web konfigurasjonen. Men er en mulighet for at dette må gjøres! Skal jeg sjekke ut. Får ikke gjort dette før til helgen. Tar gjerne imot andre forslag i mellomtiden
verwooks Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Hjalp ikke å forwarde til min interne IP adresse. Prøvd diverse instillinger osv i azureus. Som å slå på bruk av proxy og sånt. Får det heller ikke til å fungere da
agvg Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Prøvd diverse instillinger osv i azureus. Som å slå på bruk av proxy og sånt. Får det heller ikke til å fungere da Smoothwall har et eget forum hvor du finner mye info, har du kikket der?
z00l Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Mange torrentsider bruker bestemte porter. Gjerne fra port 49000 og oppover. Da hjelper det lite om du åpner port 6881. Vet ikke hvem torrent du bruker, men jeg ville først lest FAQ på sidene deres. De fleste torrentsider har ingen problemer med å sende/motta selv om du er bak en firewall, så langt en port (riktig port) er åpen. -z00l-
Angelboy Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 hadde litt problemer med det der så bytta jeg programm etter det funket det fin som bare det
verwooks Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 hadde litt problemer med det der så bytta jeg programm etter det funket det fin som bare det Fra hvilket program, til hvilket program?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå