PsykoRage Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hvilke spill har dere? Mine spill: GameCube: (13) Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Mario Party4, Super Smash Bros: Melee, Zelda: The wind waker\Ocarina of time\ Ocarina of time: Master quest, XIII, Spider Man2, Need for speed: Undreground og Hot Pursuit2, Mario Kart: Double Dash, Pokèmon Colosseum, Enter The Matrix, Metroid: Prime, Star Wars: Rouge Leader2 og Action Replay. Nintendo64: (9) Conkers Bad Fur Day, Zelda: Ocarina of time + Majoras Mask, Star Fox, Blast Corps, Tony Hawks: Pro skater2, James Bond: The world is not enough\JB:TWINE og Donald Duck: Quack attack + en til som jeg ikke husker. Pc: Half-Life, Battlefield 1942, +++++++mange fler, har nermest 60 spill GBA\Gameboy Advance: Crash bandicoot: XS og Pokèmon shappire.
Algron Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Noen spill: (husker ikke alle) PC: FarCry Call of Duty Unreal Tournament 2004 The Sims 2 Medal of Honor:AA Medal of Honor:AA Spearhead Medal of Honor:AA Brakthrough Battlefield Vietnam + Mange andre som jeg ikke kommer på nå. Xbox: GTA: Double Pack Crimsons Skies High Road to Revenge Rainbow Six 3 Amped 2 Amped T.H.U.G T.H.U.G 2 HALO SSX 3 Splinter Cell +Mange andre som jeg ikke kommer på nå.
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 pc: mohaa, ut, ut2003, raven shield, gta:vc, morrowind (+begge tileggspakker), sof2, diablo 2 +exp, enter the matrix, nwn+ 1 exp, gta 2, trackmania, locomotion, black and white, need for speed:porche 2000, c&c: tiberian sun, c&c: generals...kanskje noen flere. ps2: mgs2:sol, gt 3, ssx 3, max payne 2, auto modelista, moh:rs, rainbow six 3, nfs:hp2, driv3r,devil may cry, pes3,final fantasy x, og et wrestlingspill.... gadd ikke ta med psone.
Dʋgɢtung Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Kan vel nevne de mest aktuelle titlene; GameCube: Mario Kart: Double Dash (veldig mulig Animal Crossing snart også) PS2: World Rally Championship 3, GTA: Vice City, SSX, SSX Tricky, SSX3, Crazy Taxi, Gran Turismo, GTA 3, Rocky, Rayman M, State of Emergency, Donald Duck: Quack Attack, Jak and Daxter: The Precursor Legacy, Ratchet and Clank, SEGA Bass Fishing Duel, Stuntman, Dead or Alive 2, Ringenes Herre: To Tårn, The Getaway, Quake III Revolution, The Sims: Bustin' Out, FIFA 2001, FIFA 2002, FIFA 2003, Euro 2004 (Og snart GTA: San Andreas og FIFA 2005/Pro Evolution Soccer 4) PC: GTA: Vice City, Call of Duty: United Offensive, Doom III, Far Cry, Battlefield: Vietnam, Locomotion, Command & Conquer: Generals, The Elder Scrolls III: Morrowind, Rainbow Six: Raven Shield, Need for Speed: Underground, The Sims 2, Championship Manager 03-04... ...for å nevne noen. Greit, det er endel flere GameCube-spill, men de spiller jeg aldri. Samme med PC-spillene også.
Nauz Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) pc: warcraft 3 warcraft 3 frozen throne ravenshield global operations battlefield 1942 battlefield vietnam vietcong mohaa mohaa spearhead contract j.a.c.k. igi 2 hidden and dangerus 2 rtcw devastation c&c genarals c&c genarals zero houer commandos 2 diablo 2 blodrain operation flashpoint goty battle realms battle realm winter of the wolf war commander stronghold crusader the sims double delux the sims 2 singles call of duty 13 gta vice city doom 3 max payne 2 half life cs cz mafia warhammer 40 000 alien vs predator 2 og primal hunt serius sam del 2 morovind(dritt spill) empires dawn of the modern world emperro rise of the middle kingdom monsterbedriften(vet jeg er litt for gammel) sacred ut 2004 delta force 2 battle field 1942 road to rome il2 sturmovik (eller noe sånt noe) freedom fighters det var alle pc spilla xbox halo midtown maidnes 3(tror det var 3) medal of honor frontline ps2 james bond agent under fire james bond nigthfire headhunters nolf red faction(leif) moh risnigsun times splinters 2 twin caliber lotr to tårn lotr atter en konge ratchet & clank ratchet & clank coing commando rayman 3 hoodlum havoc pirates the legend of black kat the mumy returns airblade buffy the vampire slayer wrc rtcw operation resurrection nintendo 64: super mario 64 mario kart mario tennis mario party 1 og 3 super smash brohters zelda (1 husker ikke hva det heter + at jeg ikke finner coveret) zelda majora s mask rayman 2 banjo kazoie a bugs life snowboards kids nagno winter olympics 98 star wars episode 1 racer tarzan mission impossible fifa 98(har ikke prøvd) doom 64 eath worm jim 3 lego racers castelvania automobili lamborghini the new tetriz pokemon stadium 1 og 2 pokemon snapp diddi kong racing 007 goldeneye noen nye titler. half-life 2 iron storm the great escape listen ble litt vell lang så bare fjern den dere Endret 7. desember 2004 av mr.nauz
robB Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) -Farcry -Doom3 -Battlefield 1942/BFV og ett par mods til BF1942. -SplinterCell pandora tomorrow -LOTR the return of the king -Unreal Tournament 2004 -Warcraft III/Frocen Throne -GTA vice city -GTA III -Command and Conquer generals/Zero hour -Call of Duty -Rune -Prince of Persia The Sands of time(demo) -Postal 2/og share the pain -Worms world part -Ground Control II -The Sims 2 -Svart hauk nede(black hawk down) -Need For Speed Underground Ja det var alt, tror jeg. edit: Starwars battlefront og Half-life 2 Endret 20. november 2004 av robB
Sigga Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Data: Den lengste reisen, CM 00/01, CM 03/04, Counter Strike, Half Life, Blue Shift oppposing force, Battlefield Vietnam, GTA VC, Fifa 2000, Banzai Bug, +++ GC: Need for speed: Hot Puirsut 2, Need for Speed: Underground, Super Mario Sunshine, LOTR: Two Towers, Mario Kart: Double Dash og Zelda: The Windwaker Limited Edition. Vet det er få spill, men har lite penger.
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Alt for mange til å gidde å ramse opp alle, telte vel 150+ sist gang. Noen eksempler: - DOOM3 - Richard Burns Rally - FarCry - Need for Speed: Underground - Splinter Cell - The Sims 2 - Deus Ex - Deus Ex: Invisible War - GTA3 - GTA: Vice City - Monster Garage - Flight Simulator 2004 - Championship Manager 2 97/98 - Championship Manager 3 00/01 og 01/02 - Championship Manager 4 02/03 og 03/04 - Total Club Manager 2004 - Medal og Honor - Allied Assalut og Spearhead ...og mange flere, som jeg ikke gidder å sette opp...
Nicklas Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Mine PC spill: Runout The Sims 1 og 2 Wallstreet trader 2002 Civilization III Counter-stike CZ, Source og 1,6 Lock on Modern Air Combat Warcraft III Reign Of Chaos og Frozen Throne Roller Coaster tycoon 2 Half Life Endret 13. oktober 2004 av Nicklas
B4stian Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 de spilla jeg kommer på i farten: fifa 2004 fifa 2005 ski jumping max payne max payne 2 bf 1942 bf: v half life cs 1.5 cs 1.6 dod the sims (alle sammen) the sims 2 rainbow six (den hvite esken) army men army men 2 roller coaster tycoon (+tilleggspakken) roller coaster tycoon 2 (+tilleggspakken) F1 2001 tomb raider ol sydney backpacker 3 generals red alert red alert 2 call of duty commandos 3 farcry MS rallysport challenge nhl 2004 splinter cell hit and run ut 2003 ut 2004 worms 3d sim city 3000 sim city 4 en del ja..
redflame Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 fifa 2004 fifa 2005 ski jumping max payne max payne 2 bf 1942 bf: v half life cs 1.5 cs 1.6 dod the sims (alle sammen) the sims 2 rainbow six (den hvite esken) army men army men 2 roller coaster tycoon (+tilleggspakken) roller coaster tycoon 2 (+tilleggspakken) F1 2001 tomb raider ol sydney backpacker 3 generals red alert red alert 2 call of duty commandos 3 farcry MS rallysport challenge nhl 2004 splinter cell hit and run ut 2003 ut 2004 worms 3d sim city 3000 sim city 4 Runout The Sims 1 og 2 Wallstreet trader 2002 Civilization III Counter-stike CZ, Source og 1,6 Lock on Modern Air Combat Warcraft III Reign Of Chaos og Frozen Throne Roller Coaster tycoon 2 Half Life warcraft 3 warcraft 3 frozen throne ravenshield global operations battlefield 1942 battlefield vietnam vietcong mohaa mohaa spearhead contract j.a.c.k. igi 2 hidden and dangerus 2 rtcw devastation c&c genarals c&c genarals zero houer commandos 2 diablo 2 blodrain operation flashpoint goty battle realms battle realm winter of the wolf war commander stronghold crusader the sims double delux the sims 2 singles call of duty 13 gta vice city doom 3 max payne 2 half life cs cz mafia warhammer 40 000 alien vs predator 2 og primal hunt serius sam del 2 morovind(dritt spill) empires dawn of the modern world emperro rise of the middle kingdom monsterbedriften(vet jeg er litt for gammel) sacred ut 2004 delta force 2 battle field 1942 road to rome il2 sturmovik (eller noe sånt noe) freedom fighters det var alle pc spilla halo midtown maidnes 3(tror det var 3) medal of honor frontline james bond agent under fire james bond nigthfire headhunters nolf red faction(leif) moh risnigsun times splinters 2 twin caliber lotr to tårn lotr atter en konge ratchet & clank ratchet & clank coing commando rayman 3 hoodlum havoc pirates the legend of black kat the mumy returns airblade buffy the vampire slayer wrc rtcw operation resurrection super mario 64 mario kart mario tennis mario party 1 og 3 super smash brohters zelda (1 husker ikke hva det heter + at jeg ikke finner coveret) zelda majora s mask rayman 2 banjo kazoie a bugs life snowboards kids nagno winter olympics 98 star wars episode 1 racer tarzan mission impossible fifa 98(har ikke prøvd) doom 64 eath worm jim 3 lego racers castelvania automobili lamborghini the new tetriz pokemon stadium 1 og 2 pokemon snapp diddi kong racing 007 goldeneye 7th Guest 7th Legion Alice Alien Vs. Predator Alien Vs. Predator 2 Alien Vs. Predator 2: Primal Hunt Alien Vs. Predator GOLD EDITION Aliens: A comic book adventure Angel Devoid Armed and Dangerous Armor Command Atomic Bomberman Azrael's Tear Balls of Steel Battle Realms: Winter of the Wolf (Complete Edition) Battlefield 1942 Battlefield 1942: After Retaliation Battlefield 1942: Secret Weapons of WW2 Battlefield 1942: The Road to Rome Battlefield Vietnam BattleZone BattleZone 2 BattleZone Lite Black and White Blood 2: The chosen Bloodrayne Breakneck Call of Duty Call of Duty: United Offensive Carmageddon Carmageddon 2: Carpocalypse Now Carmageddon TDR 2000 Carmageddon: Splat Pack Chasm: The rift Codename: Eagle Comanche 4 Command & Conquer Command & Conquer Generals Command & Conquer Generals: Zero Hour Command & Conquer GOLD Command & Conquer Red Alert Command & Conquer Red Alert 2 Command & Conquer Red Alert 2: Yuri's Revenge Command & Conquer Red Alert: Are you ready and alert Command & Conquer Red Alert: CounterStrike Command & Conquer Red Alert: Red Dawn Command & Conquer Red Alert: The Aftermath Command & Conquer Renegade Command & Conquer Tiberian Sun Command & Conquer Tiberian Sun: Firestorm Command & Conquer: Sole Survivor Command & Conquer: The Covert Operations Conflict Zone Creature Shock Croc: Legend of the gobbos Crusader No Remorese D!match (DOOM addon) Dark Colony Dark Reign 2 Dark Reign 2 (from a bundle auktion) Dark Reign: The future of war Delta Force Black Hawk Down Delta Force Black Hawk Down: Team Sabre Deus Ex Diablo 2 Diablo 2: Lord Of Destruction Die by the Sword DOOM 2 DOOM: Collector's Edtion Duke Caribbean life's a Beach Duke Extreme (Kill-A-Ton version) Duke It Out In D.C. (Kill-A-Ton version) Duke Nukeclear Winter Duke Nukem (Kill-A-Ton version) Duke Nukem 2 (Kill-A-Ton version) Duke Nukem 3D (Kill-A-Ton version) Duke Nukem 3D Premier Collection Duke Nukem 3D: Atomic Edition Duke Nukem 3D: Atomic Edition (Kill-A-Ton version) Duke Nukem: Manhattan Project Duke!Zone 2 (Kill-A-Ton version) Dune 2: Battle for Arrakis Dune 2000 Dungeon Keeper 2 Dungeon Keeper: GOLD Dungeon Siege Earth 2140 Earth 2150: Lost Souls Earthworm Jim 3D Emperor: Battle for Dune EntoMorph: Plague of the Darkfall Evolva F22: Air Dominance Fighter Fallout Fifth Element, The Flight Unlimited Forsaken Freedom Fighters FreeSpace, Conflict Fur Fighters Future Cop L.A.P.D FX Fighter G. Police Gabriel Knight Giants: Citizen Kaboto Grand Prix Legends Grand Prix: Championship 1998 Grand Theft Auto Great Naval Battles Ground Control 2: Operation Exodus Grunts Gunman Chronicles Half Life Half Life: Blue Shift Half Life: Opposing Force Halo: Combat Evolved Heavy Gear 2 Heavy Metal FAKK 2 Heroes of Might and Magic III Hexen Hexen 2 Hitman 2: Silent Assassin Hitman: Codename 47 Homeworld Homeworld 2 Homeworld: Cataclysm Hostile Waters Incoming Jagged Alliance Jazz Jackrabbit Kiss Psycho Circus: the nightmare child KKND KKND 2: Krossfire Lemmings for Windows Lifeforce Tenka Lula: Virtual babe M.A.X. 2 Machines Mad Dog McGree Mass Destruction Max Payne Max Payne 2: The fall of Max Payne MDK MDK 2 Mech Commander Mech Commander (Gernan version) Mech Commander 2 Mech Warrior 3 Mech Warrior 4: Vengeance Medal of Honor Allied Assault Breaktrought Medal of Honor Allied Assault Deluxe Edition Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Substance Monkey Island 3: The Curse Of Monkey Island Need for Speed 2: Special Edition Need for Speed: Road Challenge Neverhood, The No One Lives Forever Nuclear Strike OddBallz Oni Pagan Ultima 8 Phantasmagoria Pinball Fantasies Deluxe Pipe Mania + Volfied Pool Champion Populous: The beginnig Primal Rage Project IGI Q!Zone for Quake Quake Quake 2 Quake 2 Mission pack 1: The Reckoning Quake 2 Mission pack 2: Ground Zero Quake 2 Netpack 1: Extremities Quake 2: Juggernaut Quake 3 Arena Quake 3 GOLD Quake Mission pack 1: Scourge of Armagon Quake Mission pack 2: Dissolution of Eternity Quake: AfterShock Toolbox Rage Rally Rayman Red Faction Red Faction 2 Redline Racer Redline: Gang warfare 2066 Redneck Rampage Redneck Rampage: Rides Again Return to Castle Wolfenstein Special Edition Revive: Arcade Classics Revive: C64 Classics Revive: Spectrum Classics Rise Of the Nations Rise of the Robots Rise of the Robots 2: Resurrection RollerCoaster Tycoon Sacrifice Savage Serious Sam: The first encounter Serious Sam: The second encounter Settlers 3 GOLD edition Shadow Warrior Shadows Shogo: Mobile Armor Division Sim City 3000 Sin Soldier Of Fortune Special Edtion Speed Busters Splinter Cell Splinter Cell: Pandora Tomorrow Sreamer 2 Star Craft Star Craft + Brood War Star Trek Klingon Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast Star Wars Jedi Knight: Dark Forces 2 Starsiege Universe Startopia Stealth Combat - Ultimate War Superbike - World Championship Swat 3 Elite Edition System Shock 2 Terminal Velocity The Sims Theme Hospital Theme Park World Tomb Raider Tomb Raider 3 Premier Collection Tony Hawk's Pro Skater 2 Total Annihilation Totally Unreal Trash It Trespasser Tribes 2 Turok 2: Seeds of Evil Ubik Unreal Unreal II The Awalening Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 Unreal Tournament 2004 Uprising 2: Lead and Destroy Uprising: Join or Die Virtua Cop Warcraft III Battle Chest Wargames Warhammer 40,000: Dawn of War Warlords 2 Deluxe Warzone 2100 Wild Metal Country Wipeout 2097 Worms Worms 2 Worms Armageddon Worms Blast XIII Z Z: Steel Soldiers Og jeg har runna alle
Rafael Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Før så hadde jeg kjempemange dataspill, men det ble for mye som verken ble brukt eller hadde tid til å spille, så jeg solgte om lag 35 gode spill til kr 500,-. Nå har jeg noen gode spill igjen som jeg spiller av og til. Har ingen konsoller, og har følgende spill til datamaskin: Splinter Cell Civilization III Diablo II + Expansion Pack LOD Quake I, II og III Battlefield 1942 Half-Life Ultima Online Anarchy Online Dark Age of Camelot (Europeisk versjon) ... og kanskje noen andre. MMORPG-ene spiller jeg omtrent aldri, men det hender jeg tar dem opp for å spille i en periode. Half-Life har jeg fordi jeg kjøpte det en gang i 1999 eller 2000 tror jeg, hovedsakelig fordi en god venn (mye eldre enn meg) anbefalte det på det sterkeste og jeg tok rådet. Diablo II (+ LOD) blir spillt jevnlig med omtrent 1 års mellomrom, da pleier jeg og noen kamerater å spille gjennom spillet sammen på internet. Samlepakken med alle Qauke-spillene kjøpte jeg fordi jeg ønsket meg Quake II, og Quake III er en god FPS slager i midt hjerte. Civilization III fikk jeg til jul for to-tre år siden, og har hatt det siden. Har dog dessverre mistet CD-en, så jeg har det på en måte ikke, men jeg har betalt for det. Battlefield 1942 kjøpte jeg fordi det var et svært billig tilbud på cdon.com, og jeg hadde generelt lyst på spillet p.g.a. den høye underholdningsverdien. Splinter Cell kjøpte jeg sist fordi jeg rundet spillet uten å betale for det (lastet det ned ulovlig), og følte at jeg skyldte utviklerne noe.
insider Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Age of Mythology Age Of Mythology The Titans America's Army Bad Boys 2 Ballance Battlefeild 1942 Battlefield 1942 Secret Weapons Of WWII Battlefield 1942 The Road to Rome Battlefield 1942 Vietnam Beyond Good And Evil Broken Sword 3 - The Sleeping Dragon Call Of Duty Call of Duty United Offensive Champion Manager 4 Chaser Chris Sawyers Locomotion Chrome Codename Panzers Phase One Colin McRea Rally 3 Colin McRea Rally 4 Command And Counquer Generals Command And Counquer Zero Hour Commandos 3 Destination Berlin Conan Conflict Desert Storm Back To Baghdad Counterstike 1.5 Counterstrike 1.6 Steam Counterstrike Condition Zero Counterstrike Source CSI 2 Dark Motives Dead to Rights Delta Force Black Hawk Down Deus Ex Invisible War DOOM 3 Dungeon Siege Empire Earth Art of Conquest Empires Dawn Of The Modern World Enter The Matrix F1 Challenge 99.02 Fair Strike Far Cry Fifa 2004 Fifa 2005 Freedom Fighters Gothic 2 Grand Theft Auto III Grand Theft Auto Vice City Ground Controll II Operation Exodus Half Life Halo Combat Evolved Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban Hidden And Dangerous 2 Hitman 2 Hitman Contracts Hulk IGI 2 Convert Strike In Memoriam IndyCar Series Legacy Of Kain Defiance Leisure Suit Larry Magna Cum Laude Lord Of The Rings The Return Of The King Mace Griffin Bounty Hunter Madden NFL 2004 Manhunt Max Payne 2 The Fall Of Max Payne Medal Of Honor Allied Assaut Spearhead Medal Of Hornor Allied Assult Breaktrough Mercedes-Benz World Racing Midnight Club 2 Moto GP 2 MTV Celebrity Deathmatch MVP Baseball 2004 Nascar Thunder 2004 Need For Speed Underground Neighbours From Hell Neighbours From Hell 2 Neverwinter Nights Shadows Of Underentude NHL 2004 NHL 2005 Painkiller Postal 2 Share The Pain Premier Manager 2002-2003 Prins Of Persia Red Faction 2 Republic The Revolution Rise Of Nations Rise Of Nations - Thrones And Patriots Roller Coaster Tycoon 2 Rome Total War Rugby 2004 Runaway A Road Adventure Sim City 4 Sim City 4 Rush Hour Sims 2 Sims Making Magic Sinbad Legend Of The Seven Seas Singles Soldier of Fortune II Double Helix Soldner Sonic Adventure DX Star Trek Elite Force 2 Star Wars Jedi Knight Jedi Academy Star Wars Knights Of The Old Republic Syberia 2 Teenage Mutant Ninja Turtles The Fate The Suffering The Temple Of Elemental Evil Thief 3 Deadly Shadows Tiger Woods PGA Tour 2004 Toca Driver Tom Clancys Rainbow Six 3 Raven Shield Athena Sword Tom Clancys Rainbow Six 3 Raven Shield Tom Clancys Splinter Cell Tom Clancys Splinter Cell Pandora Tomorrow Tomb Raider Angel of Darkness Tony Hawks Pro Skater 4 Tony Hawks Underground 2 Trackmania Transport Giant Tycon Transport Unreal II The Awakening Unreal Tournament 2004 V-Rally 3 WarCraft III WarCraft III Frozen Throne Western Outlaw World Of Warcraft Beta Phase 3 Worms 3D Worms World Party XIII en "liten" liste
SpinNdre Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Kjøpte spill: PC: Battlefield 1942 Worms - The full Wormage Transport (Vanilla) Half-Life Flåklypa Grand Prix X-box: Dead or Alive 3 (fikk den av en pappa som ikke likte det) ....så har jeg endel piratkopierte Endret 13. oktober 2004 av SpinNdre
Thewiz Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har: (Såvidt begynt å kjøpe noen spill) PC: Battlefield 1942 Half-Life Flåklypa Grand Prix X-box: Dead or Alive 3 (fikk den av en pappa som ikke likte det, selges forresten, brukt 1t, 50kr anyone? Det er ikke lov til å reklamere på forumet, les retningslinjene.
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har PC: LOTR - the return of the king Age of Mythologi Age of Mythologi: The Titans Max Payne Max Payne 2 Commandos 2 War of the Ring Age of Empires 2 + en haug av piratspell
Melfacion Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) med forbehold om endringer: PC: The Day of the Tentacle Sam & Max Hit the Road Full Throttle Broken Sword Den Lengste Reisen The Riddle of master Lu Knights Chase Space Quest 6- Roger Wilco - lost in space Kings Quest : The Mask of Eternity Toonstruck Monkey Island 4 Baldurs Gate Baldurs Gate : Tales of the Sword Coast Icewind Dale Neverwinter Nights Morrowind GOTY (MW + Tribunal + Bloodmoon) Gothic II Age of Empires Gold (AOE + exp) Age of Empires II Gold (AOE2 + exp) Age of Mythology - Collectors Edition Civilization III Deluxe (CivIII + 2 exp) Heroes of Might And Magic Compendium (HOMM, HOMM2, HOMM2:POL) Heroes of Might And Magic III Heroes of Might And Magic III complete Rainbow Six Stronghold - Crusader Big Mutha Truckers Sega Rally II Colin McRae Rally 2.0 Half-Life Noone Lives Forever Noone Lives Forever II Thief Thief II Dungeon Keeper Gold Dungeon Keeper II Theme Hospital Gta2 (Bundled with GTA + GTA:London) Gta: Vice City Locomotion Carmageddon Carmageddon : TDR 2000 Flåklypa Grand Prix - Gullutgave Duke Nukem 3d Quake II Fallout Diablo Diablo II Diablo II - LOD + sikkert flere... PS2: Colin McRae Rally 3 Gran Turismo 3 Donald Duck - Quack Attack GTA: Vice City Eye Toy: Play 007: Nightfire Freekstyle Fifa 2004 Need for Speed Underground + sikkert flere Nintendo 64 Supermario 64 Banjo Kazzoie Carmageddon II Super Smash Bros Mario Party Bust-a-move Perfeck Dark + sikkert flere Supernintendo: Supermario All Stars Asterix & Obelix Castlevania IV Sega Mega Drive: Bonanza Bros Sonic Sonic II Flintstones Alex Kid Outrun Crash Test Dummies Mickey Mouse & Donald Duck : enellerannenundertittel Tazmania +sikkert flere Gameboy Advance (+ Gameboy) Pokemon : Red Supermario World 2 Tony Hawk Pro Skater II etterllerannet fotballspill Amiga Pirates Endret 14. oktober 2004 av Melfacion
dmx Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) pc: battlefield 1942 battlefield vetnam splinter cell rome total war call of duty game of the year call of duty united offensive unreal tournament 2003 & 2004 igi 2 diablo 2 medal of honor: aa og spreadhead medal of honor frontline the sims 2 og mange andre gidder ikke skrive.. gamecube: nba live 2003 & 2003 need for speed underground true crime mario party dave mirra 2 og noen til kan ikke huske alle.. så har jeg playstation men det sug*r! så jeg gidder ikke skrive de spillene jeg har.. Endret 14. oktober 2004 av dmx
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Redflame, du har vel ikke kopiert en eller annen liste?
Anbefalte innlegg