Gå til innhold

Slutte med hardcore stoffer som heroin


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har tenkt på dette en stund: hvor vanskelig er det å slutte med stoffer som heroin? Jeg tenker på folk som begynner med avrusning, men som ikke klarer det. Hva vil skje med kroppen om man blir innesperret i et rom, hvor man kun får servert mat et par ganger til dagen? Den metoden må jo være genial, man blir nykter uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kroppen tar jo helt av når heroinmisbrukere plutselig ikke får noe stoff.. halosinasjoner, smerter, kramper, alt du kan tenke deg.. Tror det må gå gradvis, en plutselig full stopp blir for heftig for kroppen, tror jeg da.. :hmm:

 

What's the point med narkotika anyways? Røyk/snus også for den saks skyld.. tull og tøys

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du har endelig innsett at du har et problem, og vil gjøre noe med det?

:hm:

 

Kroppen tar jo helt av når heroinmisbrukere plutselig ikke får noe stoff.. halosinasjoner, smerter, kramper, alt du kan tenke deg

 

Men det må jo være verdt det?

Lenke til kommentar
Du har endelig innsett at du har et problem, og vil gjøre noe med det?

:hm:

 

Kroppen tar jo helt av når heroinmisbrukere plutselig ikke får noe stoff.. halosinasjoner, smerter, kramper, alt du kan tenke deg

 

Men det må jo være verdt det?

Man kan dø av det da, tilogmed folk som prøver å slutte å røyke sånn plutselig har fått store problemer og nesten røket med. For høyt blodtrykk osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har du sett Eddie Murphy på plata?

Jeg får meg aldri til å tro at han driver med heroin.

Han drev ihvertfall, se "Delirious (sp?) Der snakker han om at han ikke kan gå på scenen uten.

Huh?! Jeg har sett Delirious flere ganger og kan ikke huske noe slikt.

Lenke til kommentar

Store deler av rikingene rundt om kring i verden har jo gått på tyngre narkotiske stoffer, og som regel hører man at de klarer seg (dvs. hører ikke at de er død). Problemet er vel at noen av kroppens funksjoner blir ødelagt (hvertfall satt ut av spill mens man holder på), og disse får ikke startet opp hvis man stopper for brått. Avrusning skjer jo som regel ved at man skifter ut et stoff med et annet, så trapper man ned med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...