Gå til innhold

Trenger et nytt spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg et nytt spill, jeg liker action. :yes:

Jeg tenkte litt på Fable, er det noe å satse på? ;)

Har dere noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er Xbox du tenker på er Fable og Riddick to meget bra spill.

Riddick er kanskje mer actionfullt enn Fable da, ettersom fable er en slags RPG.

Ellers kan du jo vente til Half Life 2 om det er pc-spill du ønsker. Du kan faktisk kjøpe det på Steam nå idag, men da trenger du visa eller mastercard :yes:

Skrevet
vente litt og heller kjøpe hf2:p det hadde jafall eg gjort.

Når jeg kjøpte meg grafikk kortet til PC'n min så fikk jeg en sånn lapp der det sto at jeg kunne få half-life 2 gratis..så det får jeg uansett. ;)

Skrevet (endret)

synd bare at gamer.no ikke kan anmelde spill! (jeg mistet tilitten til deres anmeldelser når de slakta söldner, og ga det 7, og etterpå ga Doom 3 Kjempe ros men karakter 8.. Det henger bare ikke sammen!!!!)

Endret av Co[]V[]bster
Skrevet
V[]bster' date='13/10/2004 : 18:49'] synd bare at gamer.no ikke kan anmelde spill! (jeg mistet tilitten til deres anmeldelser når de slakta söldner, og ga det 7, og etterpå ga Doom 3 Kjempe ros men karakter 7.. Det henger bare ikke sammen!!!!)

Den fikk karakter 8 her på gamer da :dontgetit:

Skrevet

Gå i butikken i dag og kjøp Fable, og spill det til 11 Nov. Tneker du vet hva som skjer da ;)

Eller du kan gjøre det som jeg gjør nå: Varmer opp med split-screen på Halo:CE mens jeg venter på Halo 2 :D Så får jeg heller skaffe meg Fable etter jul eller noe sånt!

Skrevet
Gå i butikken i dag og kjøp Fable, og spill det til 11 Nov. Tneker du vet hva som skjer da ;)

Eller du kan gjøre det som jeg gjør nå: Varmer opp med split-screen på Halo:CE mens jeg venter på Halo 2 :D Så får jeg heller skaffe meg Fable etter jul eller noe sånt!

Har ikke penger akkurat nå, men FABLE står på andre plass på lista mi,

Gjett hvem som står på første..

Skrevet

Warhammer 40 000: Dawn Of War er jo et godt alternativ. Og du trenger ikke være inne i Warhammer verden, fordi det er ikke jeg. Har enda ikke støtt på noen problemer, en kompis av meg sa at jeg burde lese White Dwarf for å kjenne historien til rasene. Tror ikke det har så mye å si, om du ikke kan den.

Skrevet
Jeg har lyst til å kjøpe meg et nytt spill, jeg liker action. :yes:

Jeg tenkte litt på Fable, er det noe å satse på? ;)

Har dere noen andre forslag?

Fable er vel ikke akkurat action, men skal du kjøpe spill til Xbox så er Chronicles of Riddick jævlig bra valg, som en annen her også sa.

Skrevet
V[]bster' date='14/10/2004 : 13:14'] Uff da, my bad!

Men uansett. jeg holder meg til min forrige uttale om reviewene her.

Søldner, slakt karakter 7. Doom 3 KJEMPE ROS karakter 8?

Sier ikke mer :roll:

Karakter 7 er ikke akkurat slakt da, er faktisk ganske bra karakter, spesielt med tanke på at Söldner minnet mer om en betaversjon enn final. Har aldri sett verre spill med tanke på bugs.

Jeg likte spillet, ikke noe galt med det, men det var utrolig dårlig utført, spesielt det å gi det ut så tidlig var idiotisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...