Gå til innhold

StarWars: Episode II Good/Bad?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp vært og sett Premieren på Star Wars: Episode II !

 

Den har fått elendig kritikk av pressen, eks: terningkast 2 av VG.....? Men jeg valgte å se den med egne øyne , og jeg må si at jeg ble imponert !!

 

Scenene der Master Yoda sloss med lasersverdet var helt UTROLIG rååå :grin: :grin:!! Og grafikken på clonene sinnsyk !! Filmen var helt genial ! Historien var litt mye "love" i, men den var helt konge ! Og hun berta som spiller "senator", plz. ho e bare ubeskrivelig fin ;D ;D

 

TERNINGKAST: 5(+) :smile:

 

fra:Jørgen Drønnen

 

 

Jeg ser gjerne at dere andre skriver hva dere synns om filmen.... positiv eller negativ ?, gode scener, dårlige... osv

Og ja, terningkast !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!!!

kem i helsiken her er det som bryr seg om ka kritikerne syns om filmen??? kritikerne har ikke peiling! alt som er dritt er bra mens nesten alt som er bra er dritt. anyways har ikke sett den men fikk høre av en venn som så den at den var heftig og han har samme smak som meg. eneste bad var vist love scene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

man laster ikke ned slike store kinofilmer, de ser man simpelt bare på kino. Har netop sett filmen selv. 6(-)

Beste hittil, vis man bare ahrt litt bakgrunds storry som at anakin blir darth vader og lignende.

Grunden til at vg ga 2 er at de har absolut ingenting bakgrundsstoff.

Jeg sov utfor Stavanger kino til ep 1 og 2, og begge var vert det.... gleder meg til episode 3 i 2005.

 

obi_one

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra filmen nå, og må bare si at det var en skikkelig bra film. Alt fra de store by-scenene, til slosse-scenene på stadionen med klonene var bra. Med den beste delen av hele filmen var når Yoda kasta staven og flekka fram lyssabelen, det var bare sinnsykt rått. Kjærlighets-scenene tror jeg kanskje er der for å få et annet type publikum til kinoen også, ikke bare innbitte SW-fans som går i Darth Vader-drakter med lyssverd på innerlomma.

 

Så konklusjonen er; Liker/likte du de forrige SW filmene, bør du også se denne.

Lenke til kommentar

Øyh!!

Har ikke sett filmen enda, så ikke røp ALT da!! :razz:

Starwars er GUTTE-film. Basta. Jentene ser ikke sjarmen. Håper likevel at 2'ern er bedre enn 1'ern, noe den bare MÅ være.

For Jar-jar klarte jo å herpe enern helt på egenhånd. Skulle likt å kaldkvele det misfosteret... grr...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 00:41, masoval skrev:

Laster ned nå
:grin:


 

Taper!!!

Hvis du ikke klarer å spandere 60-100 kroner på Star Wars Episode 2, er du ikke verdig å se den.

Du må ha minst dvd-kvalitet og et sinnsykt bra stero-anlegg med en enormt god bass for å få lydkvaliteten ut av filmen.

Når du sitter i kino-salen og kjenner at stolen rister, så forstår du hva jeg mener :grin:

 

Yoda er konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...