Gå til innhold

MPx220 på vei ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enda ikke kjent om/når denne telefonen kommer til Norge :( Og før den kommer hit hper jeg Motorola får fikset problemene med batteriet, volumet og kameraet. Eventuelt så er Qtek 8010 er verdig konkurrent som kommer nå i slutten av Oktober.

Skrevet
Qtek 8010 har jo bare VGA kamera, litt "gammelt". :ermm:

Selv om MPx220 har 1,2 Megapiksel kamera, betyr det desverre ikke at kvaliteten er bra. kameraet har blitt slaktet de fleste seteder. Selv om Qtek 8010 kun har VGA kamera, blir alikevel bildene ganske bra.

Skrevet

Glofi:

Merket dette, noe som var meget irriterende, ser neste ut som at jeg går for T5100 pga kameraet, hadde vært skøy med MPx220, men hvis kameraet virkelig er så dårlig, nei takk.

Skrevet (endret)
Glofi:

Merket dette, noe som var meget irriterende, ser neste ut som at jeg går for T5100 pga kameraet, hadde vært skøy med MPx220, men hvis kameraet virkelig er så dårlig, nei takk.

Jeg sitter selv og gleder meg som en unge til Qtek 8010. Prøvde den tidligere i sommer og det er en konge telefon :) Pluss at den er verdens minste Smartphone og gjort det veldig bra på etster i utlandet.

Kjedelig at Motorola ikke klarte å gjøre kameraet bra, for telefonen er så absolutt bra. Hadde selv MPx200 når den var ute, og kan godt hende at jeg bytter til MPx220 senere, men tar nok en stund før den kommer til til lands. Må eventuelt importeres :yes:

Endret av Glofi
Skrevet
Hei,

er det mulig å se videoklipp i f.eks. divx-format på mobiltelefoner med windows mediaplayer?

mvh

Jostein

Jepp. Det er det. Finnes mange sider på nett der du finner utrolig mange tips og programmer.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Hvor lang tid vil det ta til denne er i butikkene? Dette er garantert min neste telefon. :love:

:thumbup:

Bestilte telefonen fra USA. Det blir billigere enn å kjøpe den i Norge.

Regner med at den ankommer i slutten av uka....

Den er i tillegg i svart...AWSOME

Noen som har erfaring med den?????

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...