Gå til innhold

CS Source "moro"-bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alt som står på hwclanen siden er jo kjempeseriøst! Du MÅ jo tro på alt som står der. Derfor er eXploid 12år og har WH. :roll:

Men, han har jo det..

Skrevet (endret)
hw clanen er ein klan som speler cs med medlemmar fra heile norges lange og korte land. me har medlemar i aderen frå 12-20 år, og me satsar på og nå norges   toppen så fort som muleg

:!: :roll:

vi har ikkje spelt nokre clankamper enno, men for å utfordre oss senar du ein mail til [email protected]å kan med avtale tidspunkt og slikt. . dette funkar ikke, men det er tøft å ha sånn hotmail osv
Endret av LenniZ
Skrevet
JAMMEN HUE DA!

Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source

LOL. alle vet jo at når du sier source så mener vi CS: source. BRA BILDE :thumbup:

Når jeg sier "source", mener jeg kildekode. Når jeg sier CSS mener jeg "cascading style sheets". Når jeg sier CS:S mener jeg Counter-Strike:Source.

Skrevet (endret)
Når jeg sier "source", mener jeg kildekode. Når jeg sier CSS mener jeg "cascading style  sheets". Når jeg sier CS:S mener jeg Counter-Strike:Source.

Endelig en som har skjønt det.

Endret av eXploid
Skrevet
hw clanen er ein klan som speler cs med medlemmar fra heile norges lange og korte land. me har medlemar i aderen frå 12-20 år, og me satsar på og nå norges   toppen så fort som muleg

:!: :roll:

vi har ikkje spelt nokre clankamper enno, men for å utfordre oss senar du ein mail til [email protected]å kan med avtale tidspunkt og slikt. . dette funkar ikke, men det er tøft å ha sånn hotmail osv

Vil ikke bli for mye off topic men.. :huh: :!: :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...