Gå til innhold

CS Source "moro"-bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:lol: Genialt! Verdt å kjøpe HL2 bare for Source eller?

Ehhh...

 

Source er jo grafikkmotoren til hl2, cs:s,dod:s osv.

Er det verdt å kjøpe HL2 for 400kr hvis jeg bare skal spille Source? Jeg vil kjøpe det, slik at jeg får CD.

???

 

Blir fortsatt feil, du kan ikke spille source, det er ikke et spill, det er en grafikkmotor.

 

Uansett, jeg kjøpte det over steam på klokka 20:01 den dagen det kom, og lastet det ned med 100mbits linje ^^. Elsker det spillet, blir litt aveksling fra cs.

Lenke til kommentar
JAMMEN HUE DA!

 

Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp*

Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source

 

Hvis alle skal ha sine egne definisjoner på ting blir det vanskelig å prate sammen til slutt.

OT: Du, dette er et emne som omhandler CS:Source, bør man ikke kunne forstå at jeg mener CSS da?

 

 

 

BTw nice bilde newt :)

Lenke til kommentar
JAMMEN HUE DA!

 

Når jeg sier Source så mener jeg CS:Source da, det er jo AKKURAT det vi prater om i denne tråden! *Gi opp*

Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source

 

Hvis alle skal ha sine egne definisjoner på ting blir det vanskelig å prate sammen til slutt.

OT: Du, dette er et emne som omhandler CS:Source, bør man ikke kunne forstå at jeg mener CSS da?

 

 

 

BTw nice bilde newt :)

Du skjønner at det ikke er så lett og forstå om du mener CS:S eller noen av de andre spillene som drives av Source motoren eller at du mener Source motoren selv.

 

Derfor bør du kalle det CSS/CS:S (som er kortere og skrive en ''source'') eller CS: Source.

 

Artige bilder :D

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...