Gå til innhold

Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker ikke de viftene der med det bånd ting greia rundt seg, ser stygt ut. men du har bra skjermkort ser jeg :D er digg med den metallista langs toppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioioioi så det!! det er umuli ryddig da!!! ossen klarer han det?! dæven altså, jeg må kjøpe noen nye kabler og bygge det på nytt:):) det så deilig ut :p

Skrevet (endret)

Nei, dæven! Vil dere ha autografen? :tease:

Har jeg forresten posten mine nyeste bilder? Jeg er glemsk så jeg husker ikke :p Poster uansett, til inspirasjon :D

Det gyldne triks: Legg ALLE kablene bak HK-platen og skaff runde IDE-kabler!

post-49565-1138399347_thumb.jpg

post-49565-1138399390_thumb.jpg

Edit: Når jeg ser på bildene på side 166 ser det ut som om LED'sen i PSU-modden lyser mye kraftigere. Skal den bli så dårlig på 24 dager? Riktig spenning og strøm.

Endret av Zevs.
Skrevet

her: :)

CPU: AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte

hovedkort: Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16

ram/minne: Crucial PC3200 DDR-DIMM 2048MB CL3 KIT Kit w/two matched PC3200 CL3 DDRs

strømforsyning: Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin

dvd/cd rom: NEC DVD-brenner ND-3550 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

harddisker: Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ

og en hitachi 160gb

kabinett: tsunami (som alle andre:P)

cpu vifte: Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler Socket 478/775/754/939/940

skjermkort: XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz

Skrevet
Syns Zevs_ sitt kabinett er mer rotete enn den tjukkeste jungel :D

5509457[/snapback]

Ironi right?

Mitt er egentlig ikke noe ryddig i mangens øyene. Men det er tross alt masse extra greier inni der også. Minnekortleser, TV-kort, lyd-kort, etc.

Skrevet

dette er litt off topic da men jeg sliter så sjukt med å koble på minnekort leser usb porter, firewire, lyd og mic utganger++ alt sånt jeg har ikke klart å sette meg inn i slikt..!

noen som vet om noen sider på nette man kan se bilder (bruksanvisninger) av dette.. men selvfølgelig er det forskjellig fra hovedkort til hovedkort.. :blush:

Skrevet
Syns Zevs_ sitt kabinett er mer rotete enn den tjukkeste jungel :D

5509457[/snapback]

Ironi right?

Mitt er egentlig ikke noe ryddig i mangens øyene. Men det er tross alt masse extra greier inni der også. Minnekortleser, TV-kort, lyd-kort, etc.

5509532[/snapback]

Nei det var ikke ironi :D Kontoret til vaktmesteren på skolen min er ryddigere! :tease:

Skrevet

Kjempe mange fine kabinett/innhold her. :love: Sitter her og drømmer meg nesten helt bort. Kommer snart bilde ifra meg å. Har nettopp bestilt et Abit KN8-SLI hovedkort, en AMD 3700+ (s939) og skal få kjøpt et skjermkort.

Prøve å få rydde litt jeg da å..... kanskje kjøpe meg Antec P180 kabinettet å :hmm: ... det må jeg få gjort, da jeg får mer penger :roll:

Skrevet

Eg har alltid likt Zevs sitt kabinett,litt mye stjerner til tider,men ryddig ja :)

Teh IDOL lol :!:

Nei men ska poste noen biler eg også av mitt kabbis,har glemt det oppi alt 360 maset.

Skrevet
Eg har alltid likt Zevs sitt kabinett,litt mye stjerner til tider,men ryddig ja :) 

Teh IDOL lol :!:

Nei men ska poste noen biler eg også av mitt kabbis,har glemt det oppi alt 360 maset.

5510131[/snapback]

Remember: Det er bare en stjerne nå! ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...