Nikkor Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Har bare spilt fra 1,5, var 1,3 mye annerledes?
mESA Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Ja, faktisk. Ikke grafisk sett, men rekylen, skytemetodene var annerledes, så gikk det ann og "bunny-jumpe" (går nesten an no og, bare svakere) Så gikk det an og hoppe uten stopp, altså mann tar ikke en liten pause før man begynner og løpe....
DaWeed Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Bunnyjumping ble fjerna i 1.3, men man kunne fortsatt hoppe så mye man ville uten å miste fart, og bli klistra til bakken. Gi oss 1.1 sier jeg bare!
Janivars Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Dette her er jo bare latterlig.. Den ene delen synes 1.6 er mer gøy enn å spille source.. Den andre delen mener det motsatte.. Det ender jo i en meningsløs ordkrangel.. CS:S har jo overlegen grafikk og fysikk men har jo på en måte kopiert CS, (1) og derfor finner nok mange det litt rart siden de er vant med cs. Jeg synes virkelig at når valve lagde cs:s så burde de ikke hatt noen av de samme banene, altså helt nytt blod. Jeg tror enda fler hadde likt spillet da.. Det burde også vært vanskligere å skyte, det er fortsatt temmelig lett..
GoldlaXiE Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Det burde også vært vanskligere å skyte, det er fortsatt temmelig lett.. Jaa, det er ikke verre enn å trykke på venster museknapp det.. syns ikke de skal gjøre det vanskligere..
Zeph Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Dersom du ikkje liker CS:S så er det ingen som tvinger deg til å spele det...slutt å klag, og spel 1.6 dersom CS:S er så forferdeleg. Skjønner ikkje at folk trudde CS:S skulle være kliss likt CS 16...poenget med det da?
T3D Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Husker når 1.6 kom ut så var det ikke mange som gadd å spille det de holdt seg til 1.5 helt til won ble lagt ned nesten.. Har samme føelse med 1.6 og source
grungewhore Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 De som sitter å sutrer over hvor dårlig cs:s er er vel ikke tilfeldigvis de samme som satt hjemme med surleppa langt nede på halsen da 1.6 kom å masa om nye våpen, forandring av maps og gud vet hva...alle proffene hadde vel ikke en hundre prosent smooth overgang fra 1.5 til 1.6 heller? der var også en del ting å ta hensyn til sant? føler meg ganske sikker på at de som holder det høyeste nivået i 1.6 i dag vil komme til å klare seg meget bra når de har spilt spillet en mnd.s tid. d er ikke noe å få hetta over at de ikke har kopiert den gamle motoren å lagt på ny grafikk... de hadde ikke fått serlig mange nye kunder da tror jeg, og det er vel tross alt lit av vitsen sant? å få nye og flere kunder.
.tomf Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 slutt å klag, og spel 1.6 dersom CS:S er så forferdeleg. det er jo faen meg det jeg sier,les første post om igjen du..
okidoki Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 slutt å klag, og spel 1.6 dersom CS:S er så forferdeleg. det er jo faen meg det jeg sier,les første post om igjen du.. Rolig nå, ikke no å flippe ut over. Personlig synes jeg at det er BRA at de har gjor små forandringer på mappene da source faktisk har ført til at dette er blitt ett nytt spill. Hadde vært rimelig kjedelig hvis alle nye spill som kom ut hadde gammle maps fra gammle og ferdig- spillte spill. Og til det første innlegge dit må jeg bare si at dersom det hadde vært samme følelse i spillet, hadde det vært ett nytt spill da? Hos meg er det ihvertfall like rask og fin gameplay som det var i CS 1.6, minst!
Sigga Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Denne diskusjonen kan fortsette i evigheter. Personlig synes jeg 1.6 er best fordi jeg ikke har spillt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå