Gå til innhold

CS:S,ikke helt som cs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg som ikke får den samme følelsen som cs når du spiller cs:source?

syntes ikke gameplayet var like rått,alt gikk liksom tregere,var ikke den hektiske stilen som jeg liker så godt,tror jeg holder meg til 1.6 en god stund,så lenge det er gode norske servere der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når kan man få kjøpt source i butikkene? Har dere kjøpt det via steam?

source kommer vell med hl2 spillet som kommer i butikken..

de fleste her har vell kjøpt via steam tipper jeg.

Skrevet

Vel, jeg fikk den motsatte følelsen. Selv har jeg spillt CS i noen år.. Begynte med det når 1.0 kom, og spillte nesten kontinuerlig med små pauser helt til slutten av 1.5 men da ble jeg lei.. Har også spillt CS 1.6 litt men det var ikke seriøst, som jeg spillte før.

Men derimot nå som CS:S kom, er jeg faktisk blitt litt hekta igjen, spørs jo hvor lenge dette kommer til å vare men jeg synes det var morsomt å spille det. Er vel mest fordi grafikken er veldig mye bedre og det er endelig ikke like lett å spraye fiender rett ned, men man må derimot sikte litt ;).

Skrevet

begynte å spille cs når 1.0 kom, men det ble en stund og ikkje noe mere. Siden spilte eg ikje no mere due 2 56 k`er min, så kom ADSL en i hus noen pår senere :tease: Ga blanke f&%¤ i 1.6.Men når nyheten om CS:S Beta`en kom ble eg virkelig glad. Tenkte at no ska eg vere med i fra starten av og bli god :thumbup:

Så eg spiller Source fra nå av og ikkje no spezz 1.6.Etter min menig er Source bedre en 1.6, grunne tild et er jo at eg ikje har noe særlig forhold til 1.6.Og skjønneg godt de som ikkje liker source,da disse har et nært forhold til 1.6 :yes:

Skrevet

CS:S skal egentlig være ganske likt CS1.6 med ny engine, de prøver nå å lage det så likt som mulig med nye engine, men det kan ikke bli helt likt ettersom det ikke er samme engine og en prøver jo å utnytte denne nye enginen så mye som mulig

:!:

Når det gjelder feelingen er jeg klar over at den ikke er lik i det hele tatt, men jeg liker feelingen på cs:source bedre, fordi jeg føler en må spille mer taktisk og det ble ikke like tamt som cs 1.6. Og pumphagla eier nå <3

Skrevet (endret)
CS:S skal egentlig være ganske likt CS1.6 med ny engine, de prøver nå å lage det så likt som mulig med nye engine, men det kan ikke bli helt likt ettersom det ikke er samme engine og en prøver jo å utnytte denne nye enginen så mye som mulig

:!:

Når det gjelder feelingen er jeg klar over at den ikke er lik i det hele tatt, men jeg liker feelingen på cs:source bedre, fordi jeg føler en må spille mer taktisk og det ble ikke like tamt som cs 1.6. Og pumphagla eier nå <3

Der sier du det, eg også har følelsen av mere taktikk enn i CS:source i forhold til da eg spilte/spiller(litt) cs 1.6 :w00t:

EDIT : Leif was here..(ikke "KAMERATEEEER" Leif fra kjetil å kjartan show....

Endret av Mala
Skrevet
WORD!

Jeg har alltid sagt det at Source ikke har en DRITT med cs å gjøre!

Source er en dårlig Rainbow Six etterfølger! :mad:

Eventuelt en god CS-etterfølger :!: :!:

Skrevet

Ikke at jeg har prøvd ikke-betaen, men betaen var iaffal et helt nytt spill. Rekylen er annerledes, mapene er annerledes, lydene er annerledes (og mye teitere), modellene er selvsagt annerledes, og ca alt annet unntatt navnene. Det irriterer meg grenseløst at det skulle bli "CS med bedre grafikk" når det blir "CS uten de kule mapene, og random rekyl".

Skrevet
Ikke at jeg har prøvd ikke-betaen, men betaen var iaffal et helt nytt spill. Rekylen er annerledes, mapene er annerledes, lydene er annerledes (og mye teitere), modellene er selvsagt annerledes, og ca alt annet unntatt navnene. Det irriterer meg grenseløst at det skulle bli "CS med bedre grafikk" når det blir "CS uten de kule mapene, og random rekyl".

SÅ |----------------------------------------------| enig. :yes:

Skrevet

SÅ |----------------------------------------------| enig. :yes:

Ting tar tid, det kommer forbedringer etterhvert! Se på CS nå da vel :tease: Har ikkje alltid vert slik det er nå :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...