Bloody Mess Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Et lite GR2-klipp ble nettopp tilgjengelig, intervju og gameplay footage. Direkte link: ftp://ftp.ubi.com/fr/ghostrecon2/videos/gr2_gameplay3.wmv (høyreklikk og save target as) Gleder meg helt sinnsykt til dette spillet! På tide med noen nye realistiske militærspill, og det ser ut som dette kan leve opp til mine forventninger. Endret 11. oktober 2004 av odex
Jakartabebopp Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Aj, aj, aj. Tror dette kan bli bra, jeg Så ikke noe mindre enn vanvittig tøft ut.
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Noen som i det hele tatt likte eneren? Ikke noe spesielt. Det fikk ikke akkurat verdens beste omtale heller såvidt jeg husker. Lå en plass like over midten hos mange.
Mala Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Hmm spilte 1`ern en del på xbox, syns det var fett nok til tross for den til tider lave fps`en Menne dette såg fantastisk ut
Civilix Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Noen som i det hele tatt likte eneren? Ghost Recon var en hit på LAN-paries her for en stund tilbake, var veldig artig i multiplayer. I singelplayer falt det ikke helt i smak da det ikke var så "spennende" story i spillet.
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 jeg likte GR 1, spiller det enda med gjevne mellomrom. har alle expantione til pc.
Archangel Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ja GR1 var mer en greit nok det, veldig morsomt i Co-op med kamerater. Single-player delen var også ok, men hemmet av oppsettet, spilte heller Rouge Spear jeg på den tiden. HOlder et øye med GR2, men skrur ikke opp forventningene.
Bloody Mess Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Noen som i det hele tatt likte eneren? Digga eneren Endret 11. oktober 2004 av odex
Desdichado Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ghost Recon var jo kongebra når det kom. Var vel ett av de første spillene som tok i bruk bevegelige trær og blader. Fy flate så mye moro vi har hatt med dette i mp. Ghost Recon fikk jevnt over bra kritikk når det kom. Lå vel på rundt 8, det samme gjorde begge addon'sene også.
Algron Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Noen som i det hele tatt likte eneren? Likte den godt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå