Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her og har mye fritid, tenkte jeg skulle hooke opp en liten "poll".

 

Hva er det dere ser etter / verdsetter ved en rapper/rap-gruppe?

 

Forslag til kriterier...

 

Flow

Punchlines

Innhold

Beat

Uttale

Karisma

Bakgrunn

Troverdighet

 

Dere må gjerne legge til ting dere ser(hører) etter...

5673657[/snapback]

 

Beat,Punchlines,Flow = det viktigste for meg..

 

Kan godt være den værste lættise sangen om bullshit, men er det feit beat, bra flow of fede punches så blir det fett... Bakgrunn og Troverdighet blir mer en ekstra bonus greie, det er ikke så viktig...

Lenke til kommentar

Hvem var det som "fant på" å bruke så mye bling-bling og alt det pengestyret egentlig? På 80-tallet var det ikke akkurat gigantiske smykker og diamantringer på alle fingre og tær som var poenget..De gikk i vanlige gateklær ser det ut som. Så hvor kommer denne voldsomme pengefokuseringa fra da?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
I går bekreftet Quartfestivalen flere store hip hop- og R&B-navn: Kelis, Lady Sovereign, Styles P, Bun B og norske Dark Side of The Force er nye navn på plakaten.

 

Fett! :D

5683291[/snapback]

Ja, høres bra ut, men det er ikke så fett med hu Lady Sovereign. Jeg vet ikke om dere har hørt henne, eller hva dere synes om henne, men jeg synes ihvertfall hun suger bigtime. :p

 

Hun er visstnok signa under Jay-Z, enda hun er fra London.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/03/01/459354.html

 

^^Hvor mange skal ha skuddsikker vest på quarten? :p

5682633[/snapback]

 

Det er vel ikke Kanye West som forårsaket det vel?

 

Må jo ha vært syke folk i England som har gått løs på hverandre. Jeg har tenkt å dra til Quarten, etter det jeg leste nå så...

 

Nei, drar dit uansett. Bare pøbler som finner på noe sånt. Og etter det så bør vel politiet her i Norge trappe opp security vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vet ikke om dette er rett sted å poste dette, men meg og min uoffisielle produsent driver å jobber på en mixtape (Rap, ja).

Problemet er at jeg har byttet navn sånn 17 ganger og finner meg aldri til rette med aliaset jeg finner på, original navnet vil jeg ikke ha.

Så jeg tenkte at det kanskje var noen kreative hjerner her inne som har noen gode tips for et alias? Det må gjerne være norskt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...